אודות

ישראל היום | סיפור ההצלחה המרגש ומעורר ההשראה של בת אל ושירן מזרחי



כתבו עלינו

ליהיא לפיד |
כל אחד יכול

גם לנכים מותר לצפות שתהיה להם עבודה מכבדת

לכתבה המלאה: לחץ כאן

ליהיא לפיד | כל אחד יכול

Mynet |
המוקד הטלפוני באזור תעשיה החדש שמעסיק בעלי מוגבלויות

 


לכתבה המלאה: לחץ כאן

Mynet | המוקד הטלפוני באזור תעשיה החדש שמעסיק בעלי מוגבלויות

HRus |
העסקת עובדים עם מוגבלויות

החברה הוקמה על-ידי ד"ר גיל וינש ואפרת שגב וינש, אשר בחזונם כיוונו לבצע מהפכה בתחום תעסוקת אנשים עם מוגבלויות בישראל. כיום החברה מעסיקה מעל 200 עובדים, מנהלים ואנשי מטה, ורבים מהם מתמודדים עם מוגבלויות פיזיות, נפשיות וחושיות. כאשר החברה הוקמה בשנת 2008, לנגד עיני היזמים עמדו נתוני האבטלה הגבוהים מאד של אנשים עם מוגבלויות במדינת ישראל.

 

לכתבה המלאה: לחץ כאן

HRus | העסקת עובדים עם מוגבלויות

מגזין הארגון |
אפשר לחיות יופי עם המגבלה

לקריאת הכתבה לחץ על: קרא עוד

מגזין הארגון | אפשר לחיות יופי עם המגבלה

אנשים ומחשבים |
לספק עבודה בכבוד לאנשים עם מוגבלויות

הסיפור של Call יכול, שמספקת עבודה למאות אנשים עם מוגבלויות במוקדים טלפוניים, כולל נתינה לצד מקצוענות ד"ר גיל וניש, שיחד עם רעייתו, אפרת, ייסד את החברה, ושיא בכר, עובדת בכירה בה, מספרים.

 

לכתבה המלאה: לחץ כאן

אנשים ומחשבים | לספק עבודה בכבוד לאנשים עם מוגבלויות

מחוץ לבועה |
ערוץ 10

כנסו לראות את אותנו בתוכנית מחוץ לבועה בנושא העסקת עובדים עם מוגבלויות

 

לכתבה המלאה: לחץ כאן

מחוץ לבועה | ערוץ 10

רדיו מהות החיים |
יום מעשים טובים

כנסו לראות אותנו, בחסות רדיו מהות החיים - יום מעשים טובים.

 

לצפייה: לחץ כאן

רדיו מהות החיים | יום מעשים טובים

Ynet |
כל נכה שלא עובד חייב לנסות להתקבל לפה

כנסו לראות את שיא ואמיר מתארחים ב Ynet ומציגים בשורה אמיתית של תעסוקה לאנשים עם מוגבלות ומציע עשרות משרות למגוון תפקידים. צפו בראיון אולפן לרגל היום הבינלאומי לזכויות אנשים עם מוגבלויות, שיתקיים ביום שבת הקרוב.

 

לכתבה המלאה: לחץ כאן

Ynet | כל נכה שלא עובד חייב לנסות להתקבל לפה

עולם הבוקר |
ערוץ 2

כנסו לראות את גיל וינש בעלים ומנכ"ל ושיא הנהדרת מתארחים בתוכנית "עולם הבוקר" בערוץ 2 ומציגים את "כל יכול" - המעסיק הגדול של אנשים עם מוגבלויות.

 

לכתבה המלאה: לחץ כאן

עולם הבוקר | ערוץ 2

ערוץ 10 |
הכל כלול

כנסו לראות את שיא הנהדרת מציגה ב"הכל כלול " בערוץ 10 את "כל יכול" - המעסיק הגדול של אנשים עם מוגבלויות. על זה יש לנו לומר: הכל (יכול) כלול.

 

לכתבה המלאה: לחץ כאן

ערוץ 10 | הכל כלול

גודי'ז |
תראו אותם - השקופים האמיתיים

זה נוגע לכולנו וזוכה למעט מאוד יחס - כמה מאיתנו מכירים מישהו שסובל ממוגבלות כלשהיא או מנכות? למרבה הצער, כמעט אין אדם שלא נחשף, בין אם בחייו שלו, ובין אם בחייהם של הקרובים לו, למוגבלות מסוג כלשהו. עם זאת, נוכחותם של בעלי מוגבלויות בחברתנו, והשיח על זכויותיהם, מופיעים רק לעתים נדירות בזירת הדיון הציבורי.

 

לכתבה המלאה: לחץ כאן

גודי'ז | תראו אותם - השקופים האמיתיים

וואלה |
למי קראתם נכים?

כ-80% מהאנשים עם מוגבלויות נמצאים מחוץ לשוק העבודה, אך אפשר גם אחרת. חברה המעסיקה עובדים עם מוגבלויות, בה לכל עובד צורך מיוחד, מצאה את הנוסחה הנכונה. "איש לא היה מוכן לקבל אותי לעבודה במקום רגיל, רק פה הצלחתי לצאת לחיים עצמאיים"

 

לכתבה המלאה: לחץ כאן

וואלה | למי קראתם נכים?

סקופ |
קול קורא

היא נולדה עם מחלת עור קשה, עלתה לבדה מארגנטינה, איבדה את אמה ושקעה בדיכאון רוקסי גרוסמן לא הצליחה להתקבל לאף מקום עבודה ונאלצה לנדוד בין עבודות מזדמנות ומגורים זמניים. קורס מיוחד שנפתח באשקלון מסעם חברת "call יכול" המעודדת בעלי צרכים מיוחדים להשתלב בשוק העבודה, שינה לה את החיים.

 

מעבר לכתבה: לחץ כאן

סקופ | קול קורא

לאישה |
פנויה בכיסא גלגלים

בילדות המוקדמת, לפני שהכיסא נכנס לחיי, היו לוקחים אותי בעגלה. ילדים ברחוב היו מצביעים עלי ואומרים: "הנה ילדה גדולה בעגלה" ואני הייתי נעלבת.
אבל היום אני נוסעת בכיסא שלי לפגישה ומרגישה הכי יפה, הכי נשית. היום אין לי בעיה לומר בקול גדול- אני אישה בכל המובנים והתחושה הזו מוקרנת החוצה. אני בטוחה בנשיות שלי. כשאני רואה נשים יפות הולכות על מדרכה שעליה אני נוסעת, אני שמחה- כי הן ואני שייכות לאותה קבוצה. אפרת בן יצחק. אישה קסומה והדוברת הנפלאה של "כל יכול" במונולוג על נשיות וזוגיות שפורסם בעיתון "לאישה".

 

מעבר לכתבה: לחץ כאן

לאישה | פנויה בכיסא גלגלים

ישראל היום |
סיפור ההצלחה המרגש ומעורר ההשראה של בת אל ושירן מזרחי

מעבר לכתבה: לחץ כאן

ישראל היום | סיפור ההצלחה המרגש ומעורר ההשראה של בת אל ושירן מזרחי

Ynet |
כולנו מוגבלים באופן כזה או אחר

נטלי מנחם, נציגת שירות לקוחות ותיקה ומוערכת שלוקחת חלק חשוב בתפקידי חניכת עובדים חדשים ל"כל יכול" – עסק חברתי פורץ דרך והמעסיק הגדול ביותר של נכים בישראל. ב"כל יכול" מגייסים עובדים חדשים וקוראים להיכרות ולהגשת מועמדות למגוון רחב, נגיש ומעניין של תפקידים.

לכתבה המלאה: לחץ כאן

Ynet | כולנו מוגבלים באופן כזה או אחר

Call יכול |
סרטון תדמית

Call יכול | סרטון תדמית

Facebook |
רשמי שר הכלכלה נפתלי בנט לאחר ביקורו במוקדי השירות והמכירה שלנו

שר הכלכלה נפתלי בנט ביקר אותנו במתחם המוקדים בראשון לציון. היכנסו לקרוא ולהתרשם עד כמה הוא יצא נרגש וחד משמעי לגבי חשיבות העשייה שלנו.

לכתבה המלאה: לחץ כאן

Facebook | רשמי שר הכלכלה נפתלי בנט לאחר ביקורו במוקדי השירות והמכירה שלנו

שטראוס מים |
כמו מים לנשמה: כשתעסוקה ותרומה לקהילה נפגשים

אתם מוזמנים לקרוא, מתוך הבלוג של חברת שטראוס, פוסט המתאר את שיתוף הפעולה בין שתי החברות.

לכתבה המלאהלחץ כאן

שטראוס מים | כמו מים לנשמה: כשתעסוקה ותרומה לקהילה נפגשים

הארץ |
אחת הכתבות הראשונות אשר פורסמו אודותינו

אחת הכתבות הראשונות אשר פורסמו אודותינו ומתארות את השלבים הראשונים ואת היציאה לדרך.

הארץ | אחת הכתבות הראשונות אשר פורסמו אודותינו

ערוץ 10 |
תוכנית הבוקר של גיא ואורלי - אמיר בר נתן, מנכ"ל Call יכול בראיון

ערוץ 10 | תוכנית הבוקר של גיא ואורלי - אמיר בר נתן, מנכ"ל Call יכול בראיון

TheMarker |
להעסיק אוכלוסיות מודרות - ולהצליח

המציאות מוכיחה כי עובדים מקרב אוכלוסיות המוחלשות הם מסורים וחרוצים, ומלווים את החברה שבה הם עובדים במשך שנים ארוכות, מתוך תחושת גאוות יחידה וכבוד.

לכתבה המלאה: לחץ כאן

TheMarker | להעסיק אוכלוסיות מודרות - ולהצליח

Ynet |
שטראוס מים תעסיק במוקד 30 בעלי מוגבלויות

בימים אלו יצאו לדרך שני קורסים של Call יכול בהם מכשירים 30 אנשים עם מוגבלויות להפעיל מוקד שירות טלפוני ובחודש הבא צפוי להיפתח קורס שלישי.

לכתבה המלאה: לחץ כאן

Ynet | שטראוס מים תעסיק במוקד 30 בעלי מוגבלויות

גלובס |
זכיה באות גלובס לשנת 2011

זכיה משותפת יחד עם חברת פלאפון באות גלובס ע"ש חיים בר און לשנת 2011

לכתבה המלאה: לחץ כאן

גלובס | זכיה באות גלובס לשנת 2011

ערוץ 2 |
תוכנית עובדה - עבודה ודעה קדומה

אפרת בת ה-35 לא רוצה מכם כלום. היא מורה, יש לה תואר ראשון, היא אוהבת לחייך ולצחוק ויש לה גם שיתוק מוחין. היא לא רוצה רחמים אלא רק שיתייחסו אליה כשווה ויתנו לה להמשיך לעבוד במוקד הטלפוני למוגבלים בלבד.

לכתבה המלאה: לחץ כאן

ערוץ 2 | תוכנית עובדה - עבודה ודעה קדומה

AllJobs |
יריד תעסוקה מיוחד

ביריד התעסוקה שהתקיים אצלנו ב-AllJobs לפני שבועיים מצאנו כמה מעסיקים שהכריזו שהם הגיעו לנוסחה שמאפשרת להם גם להרוויח, גם להינות מפעילות החברה שלהם, וגם לתרום במשהו לקהילה ולחברה

AllJobs | יריד תעסוקה מיוחד



יצירת מצב שבו כולם מרוויחים היא שאיפה של מעסיקים רבים. ביריד התעסוקה שהתקיים אצלנו ב- AllJobs לפני שבועיים מצאנו כמה מעסיקים שהכריזו שהם הגיעו לנוסחה שמאפשרת להם גם להרוויח, גם להינות מפעילות החברה שלהם, וגם לתרום במשהו לקהילה ולחברה

אותם מעסיקים הם חלק מ-20 נציגים של חברות גדולות שבאו להשתתף ביריד תעסוקה יוצא דופן ומעורר השראה, שהתמקד במחפשי עבודה בעלי מוגבלויות. ביריד, שהיה הראשון בישראל לבעלי מוגבלויות, נפגשו מעל 200 מחפשי עבודה ולמעלה מעשרים מעסיקים, ביניהם IBM , אינטל, פלאפון, תקשוב, מכלול, מקשיבים.נט ו-Call יכול , הנכונים לקלוט את חלקם לעבודה.

משיחות עם אפרת וינש בעלת Call יכול איתן בן יצחק קוטש בעלי מקשיבים.Net ואמנון תימר, מנכ"ל חברת דיאלוג, הבנתי עד כמה העסקת בעלי מוגבלויות מעשירה את הארגון, ותורמת לו ולעובדיו לא פחות משהיא תורמת לעובדים בעלי המוגבלויות. העסקתם היא יתרון לכל דבר, אמר תימר מדיאלוג. החברה שלי משגשגת ובתוך שנתיים וחצי צמחנו לחברה שמעסיקה 150 בעלי מוגבלויות, אמרה וינש מCall יכול .

 

חיי עבודה רגילים

 

מטרתם של בעלי המוגבלויות שהשתתפו היתה למצוא הזדמנות להתחיל בחיי עבודה רגילים. לקום בבוקר, לנסוע לעבודה, להיכנס לחניון, לעלות במעלית, לקחת משהו לשתות, להיכנס לחדר ולהתחיל לעבוד. זה דבר שכולנו עושים בכל בוקר. זה נשמע פשוט.

אבל בשביל מישהו עם מוגבלות בתנועה, המשימה הרבה יותר מסובכת: באיזה צד של החניון נמצאת הרמפה לכיסאות גלגלים? איזו משלוש המעליות רחבה מספיק? איך להגיע למתקן מי השתייה שעל השיש, רחוק מהישג יד של אדם בכיסא גלגלים? איך לפנות מהמסדרון אל חלל העבודה בלי לפגוע בעציץ הגדול שניצב בפינה?

אלה רק הקשיים הפיזיים של בעלי מוגבלויות. הקשיים הנוספים הם להצליח להגיע לראיון עבודה אצל מעסיק: כי רבים מהמעסיקים לא רוצים להעסיק עובדים מהבית, רבים ממקומות העבודה לא נגישים, צרכים מיוחדים לא תמיד יכולים להיענות, ומגבלה מסוימת אחת (למשל קושי בדיבור בטלפון) יכולה להעיב על המיומנויות והכישורים הקיימים (למשל ידע בתוכנות מחשב).

ובכל זאת, מעסיקים שמחליטים לתת מקום לבעלי מוגבלויות מדברים במונחים של win-win: החברה מרוויחה עובדים מסורים ומחויבים שמעשירים אותה, ואדם בעל צרכים מיוחדים מקבל מקום לתרום בו ולהשתייך אליו.

 

הזדמנות ראשונה

 

בכדי ליצור עוד הזדמנויות של מעסיקים ושל בעלי מוגבלויות למצוא אלה את אלה, יזמה נורית פלג-וולברג , חולה במחלת שרירים מגבילה, יריד תעסוקה לבעלי מוגבלויות. את היריד היא יזמה לאור הקשיים שלה למצוא עבודה, למרות שיש לה תואר שני במידענות, וניסיון רב בעריכת תוכן.

נורית היא אישה חזקה, נחושה ובעלת יוזמה, שבחרה להיות אקטיבית וליזום אפשרויות, ובכך יצרה עבור כל המשתתפים הזדמנות למפגש מיוחד ומועיל. כמוה, כמאתיים בעלי מוגבלויות, שעשו כל אחד
מאמץ אדיר בשביל להגיע ולהשתתף ביריד, הם אנשים חזקים – היומיום שלהם מורכב מהרבה יותר קשיים מכפי שאני יכולה לתפוס, ולמרות זאת אופטימיות ונחישות היו תכונות בולטות אצל רוב מי שדיברתי איתם.

ממחפשי העבודה ביריד הבנתי עד כמה המוגבלות בעיניהם היא משנית – "כשמכירים אותי, כיסא הגלגלים שלי נהיה משני. אבל בשביל זה צריך להכיר אותי", אמר לי דודי גל, סטנדאפיסט בכיסא גלגלים, שמחפש עבודה בטלמרקטינג.

 

לשיתוף לחץ כאן
הארץ |
שומע את השינוי

נציג שירות טלפוני שהוא גם כבד שמיעה? נשמע כמו מדע בדיוני אבל זו לגמרי המציאות של מקסים לוין, כבד שמיעה בן 28 אשר עובד, למעלה משנה וחצי, במוקד הטלפוני.

הארץ | שומע את השינוי



מקסים לוין, כבד שמיעה, תושב גדרה ונשוי לדפנה גם היא כבדת שמיעה, מתרגש בימים אלו במיוחד. דפנה נכנסה השבוע לחודש התשיעי להריונה והם שניהם מצפים ללידת בנם הבכור. "חיי היו תמיד רצופים באתגרים" מספר לוין. "עליתי מבריה"מ בשנת 1991 ועד אז ועל אף שנולדתי כבד שמיעה בשתי האוזניים, לא קבלתי את המכשור הנכון ואת הכלים הנכונים להתמודד עם לקות השמיעה. כשעלינו לישראל הייתה ההתמודדות הייתה עם שני המשתנים - גם של עולה חדש וגם של כבד שמיעה".

 

"חשבו שירדתי מהפסים"

 

"אני רגיל להתמודד עם קשיים ולכן לא נבהלתי, אלא התרגשתי ושמחתי כשעובדת השיקום שלי הציעה לי ללכת לראיון בחברה בשם Call יכול – חברה המקימה מוקדים טלפונים המותאמים לאנשים עם מוגבלויות." לוין יודע לספר שכולם הופתעו כשאמר שהוא הולך לעבוד במוקד הטלפוני. חשבו שירדתי מהפסים, "כבד שמיעה במוקד טלפוני – 'אתה בטוח?' כך שאלו אותי כולם, בעיקר חברים כבדי שמיעה"

את החברה הקים ד"ר גיל וינש, אשר בחר להקים עסק עם מהות חברתית במטרה לשנות באופן משמעותי את מצוקת התעסוקה של אנשים עם מוגבלויות בישראל. שלוש שנים מהיום שיצא לדרך, מונה כבר למעלה מ- 160 עובדים, ביניהם: פגועי גוף או נפש והיא המעסיק הגדול ביותר, בשוק החופשי בישראל, של אנשים עם מוגבלויות. בין לקוחות החברה נמנים גם חברות גדולות כמו פלאפון ובזק בינלאומי.

לוין יודע לתאר בצער את החששות אשר ליוו אותו ומלווים את חבריו בדרכם לחפש עבודה. "החשש מהלא נודע, כמו גם השאלה האם יתאימו את כלי העבודה וסביבת העבודה לצרכים שלי, החרדה מכישלון ומדחייה , כל אלו משאירים הרבה אנשים עם מוגבלויות בבית. עם החשש הזה הגעתי גם אני. לשמחתי הבנתי במהירות שאני בחברה טובה. הוסיפו לי מכשור מיוחד שהוא למעשה מגבר לאוזניות ולטלפון, אשר אפשר לי לענות כמו כולם לשיחות וזכיתי להרבה הבנה וסבלנות."

 

"לומדים מהניסיון שלי"

 

לוין הינו בעל תואר ראשון בהנדסה תעשיה וניהול - שילוב של תואר אקדמי, הישגים גבוהים ומוטיבציה ענקית הביאו לכך שקודם במהירות לתפקיד של מנהל בקרה ותפעול. "התחלתי כנציג במוקד מכירות התוכן הסלולרי. לאחר קורס הכנה לתפקיד הכולל הכשרה, ליווי וחניכה צמודים התוצאות לא אחרו לבוא. הצלחתי במה שעשיתי. זו תחושה נהדרת" . בזכות ההצלחה, קודם מקסים לתפקיד בו הוא מנהל תהליכי בקרת איכות בחברה, ועומד בקשר יומיומי עם מנהלי הצוות בחברה במטרה לשפר יעדים עסקיים.

"אני כל הזמן לומד ומתקדם. השיעורים שלי הם הם אישיים - סוגיות של תקשורת בינאישית והן מקצועיים. למדתי להתמודד עם הפחדים שלי, לא לתת להם להכתיב את העשייה. לפני כן ראיתי רק את המכשולים, עכשיו אני רואה את הדרך. יש בדרך אתגרים אבל אני בעיקר מסתכל קדימה. שואף ללמוד ולהגיע רחוק יותר."


בתמונה: מימין מקסים לוין ומשמאל אריק זאבי.

 

הוא מתאר בסיפוק. לשאלה מה החלום שלך הוא עונה שהיה רוצה לפתוח דלתות לעוד אנשים עם מוגבלויות, על מנת שלא יפחדו לעשות את הצעד. "יש לי עדיין חברים, לא בהכרח כבדי שמיעה, שמתלבטים האם לעשות את הצעד ולצאת לשוק העבודה. יש כיום בחברה עוד שני כבדי שמיעה , אחד מהם בקורס הנוכחי שיש ל Call יכול ולבזק בינלאומי. "אני שמח ומתרגש שלומדים מהניסיון שלי."

אך יש לו עוד חלום אישי יותר , אותו הוא שמר לסיום הראיון. על פי המלצת הרופאים מקסים אמור להיעזר בשני מכשירי שמיעה בשתי האוזניים. המכשירים הנוכחיים שלו אינם חדשים והוא אינו נעזר בהם על בסיס קבוע בשל טיבם. יש היום מכשור דיגיטלי מתקדם אבל לצערו אין לו את היכולת הכלכלית לסבסד את העלויות של המכשור המתקדם. שני מכשירי השמיעה עשויים לעלות מעל 15.000 ₪.

"אנחנו בחודש התשיעי. יש לנו תינוק בדרך. אני שואל את עצמי איך אשמע אותו. שנינו לקויי שמיעה. ניעזר במכשור שיאפשר לנו, דרך רטט או תאורה, להיות בשליטה אבל עדיין אני חש כאב על כך שלא אוכל לשמוע את הילד שלי בבירור"

לשיתוף לחץ כאן
Call יכול |
כתבת וידאו באנגלית

כתבת וידאו באנגלית המתארת את הקמת המיזם תוך כדי ראיון עם היזם ד"ר גיל וינש

Call יכול | כתבת וידאו באנגלית

בזק בינלאומי |
מאמינה שכולם יכולים

החברה העסקית הראשונה בארץ ובעולם המעסיקה רק אנשים עם מוגבלויות.

 

בזק בינלאומי | מאמינה שכולם יכולים



בימים אלו החלו את עבודתם בבזק בינלאומי בוגרי הקורס הראשון של החברה במוקד הטלפוני "כל-יכול" (CALL יכול), החברה העסקית הראשונה בארץ ובעולם המעסיקה רק אנשים עם מוגבלויות. כל יכול הינו מוקד שירות טלפוני, שקם מתוך מטרה לשלב אנשים עם מוגבלויות בשוק העבודה ולתת להם הזדמנות שווה ושכר המקובל בשוק. בקרוב יצטרפו למערך השירות של בזק בינלאומי בוגרי הקורס השני של כל-יכול, זאת לאחר הכשרה מקצועית בת 5 שבועות במסגרתה משולם להם שכר מיומם הראשון בקורס.

נציגי בזק בינלאומי החדשים הינם בעלי קשת רחבה של מוגבלויות: ישובים על כיסאות גלגלים, נעזרים בקביים, לקויי ראייה, פגועי נפש ועוד. טווח הגילאים הוא בין 20 ל-63 שנים, הם מגיעים מהמגזר הערבי והיהודי מכל הארץ גם מישובים מרוחקים דוגמת נהריה ומעלות. המשותף לכולם הוא הרצון והנחישות להצליח בדיוק כמו כל אחד אחר. הנציגים הוסמכו בקורס מקצועי מלא לענות על כל פניה של לקוחות בזק בינלאומי באינטרנט או בשיחות הבינלאומיות.

"כל יכול" הינו סטארט-אפ חברתי אותו יזמו אפרת שגב-וינש וד"ר גיל וינש, בעל דוקטורט בפסיכולוגיה. החברה מנוהלת ע"י אמיר בר נתן וממוקמת בראשון-לציון. את קורסי ההדרכה עוברים החניכים במרכז ההדרכה של בזק בינלאומי בפתח תקווה. במהלך קורסי ההדרכה הייחודיים ביקרו במקום איציק בנבנישתי מנכ"ל בזק בינלאומי, נורית קנטור סמנכ"ל השירות וצחי דותן סמנכ"ל משאבי אנוש בחברה, אשר זכו להכיר את הנציגים החדשים ואת סיפוריהם המיוחדים כמו זה של מאיר ח'. מאיר, כבד ראיה, הינו אחד מבוגרי הקורס הראשון של בזק בינלאומי וכל-יכול, אשר עושה את דרכו מדי יום למוקד כל-יכול בראשון לציון מביתו שבקריות. מאיר סיים את הקורס בהצלחה מרובה בזכות התאמות מיוחדות שנעשו עבורו בחדר ההדרכה של בזק בינלאומי, בהן תוכנה מיוחדת המגדילה את האותיות במסך המחשב לפי צרכיו.

נורית קנטור, סמנכ"ל השירות בבזק בינלאומי מסרה כי "כחברה המובילה את האינטרנט והשיחות הבינלאומיות בישראל, אנו גאים להעניק ללקוחותינו שירות מצוין מנציגי שירות מסורים ומחוייבים. נציגי הקורסים הראשונים של בזק בינלאומי וכל-יכול מוכיחים כי אין דבר העומד בפני הרצון, הם אופטימיים, בעלי כח רצון עז ותודעת שירות מעולה. אנו גאים כי הכשרנו אותם לשורותינו ושמחים להעניק לרבים מהם את ההזדמנות התעסוקתית הראשונה בחייהם".

אמיר בר נתן, מנכ"ל כל-יכול הוסיף כי "מגזר האנשים עם מוגבלויות הינו המגזר עם אחוז האבטלה הגבוהים בישראל. כל-יכול הוקמה במטרה לתת מענה עסקי וחברתי לבעיה זו ו-80% מהעובדים בכל-יכול הוצאו ממעגל האבטלה. חניכי הקורסים של בזק בינלאומי וכל-יכול זכו כפליים, מצד אחד הם זכו להיות חלק מחברה מובילה ומצד שני חזרה להם האמונה בעצמם. העובדים מגיעים לעבודה בשמחה ולראיה אחת מבוגרות הקורס הראשון של בזק בינלאומי ציינה בפני כי היא מחכה כל סופשבוע בשביל שיגיע יום ראשון והיא תגיע לעבודה שהיא אוהבת".

לשיתוף לחץ כאן
שמעון פרס |
מכתב מנשיא המדינה

 מכתב מנשיא המדינה שמעון פרס

 

שמעון פרס | מכתב מנשיא המדינה

TheMarker |
ישראל היא שיאנית שלילית בתעסוקת בעלי מוגבלויות

רענן דינור ביוזמה להגדלת תעסוקה של אנשים עם מוגבלויות: "אני נגד להעסיק נכים בספירת ברגים בשכר אפסי; אסור לתת לאף אדם את הכותרת שהוא שווה פחות".

לכתבה המלאה: לחץ כאן

TheMarker | ישראל היא שיאנית שלילית בתעסוקת בעלי מוגבלויות

TheMarker |
אם אדם שיושב בכיסא גלגלים יכול לעבוד - גם אני יכולה

העסק החברתי Call מחזיר למעגל העבודה בעלי מוגבלויות קשות "מקום העבודה הזה הוא גן עדן עבורנו"

לכתבה המלאה: לחץ כאן

TheMarker | אם אדם שיושב בכיסא גלגלים יכול לעבוד - גם אני יכולה

ערוץ 1 |
חדשות מבט

הכתבה הראשונה ששודרה על Call יכול בחדשות "מבט" בערוץ 1 יוני 2008

 

ערוץ 1 | חדשות מבט

Ynet |
הלקוח לא ידע שיושב נכה בצד השני של הקו

איש מאתנו לא יודע שבחלק מהמקרים נמצא מולנו נציג שירות מוגבל פיזית או נכה, והנציגים האלו גאים יותר מכל בעובדה זו.

לכתבה המלאה: לחץ כאן

Ynet | הלקוח לא ידע שיושב נכה בצד השני של הקו

כתבה על Call יכול |
ללא גבולות - מאת אהוד רוזן

העסקת אנשים עם מוגבלויות עולה בקנה אחד עם עסק רווחי ומצליח, וזה בדיוק החזון של מנהלי ויזמי "call יכול", שמעוניינים להוכיח זאת לחברות העסקיות, כמו גם לעובדים הפוטנציאלים עצמם. הצלחה עסקית של המיזם תפתח בפני אוכלוסייה זו אפשרויות וגישה לארגונים ולחברות, שעד היום היו חסומים בפניהם. שוק התעסוקה וענף המוקדים הטלפוניים ירוויחו גם הם, באמצעות עובדים אשר יתמידו, יעריכו ויצטיינו במקום עבודה אשר תואם ליכולותיהם ולכישוריהם.

לכתבה המלאה: לחץ כאן

כתבה על Call יכול | ללא גבולות - מאת אהוד רוזן

mynet |
Call יכול: המוקד שמעסיק רק אנשים עם מוגבלויות

בחודש פברואר 2008 נתפח קורס ההכשרה הראשון לעובדי המוקד, והמשתתפים בו זוכים להיקרא "הדור המייסד". המשותף לכל המוקד הוא הרצון והנחישות להצליח בדיוק כמו כל אחד אחר.

לכתבה המלאה: לחץ כאן

mynet | Call יכול: המוקד שמעסיק רק אנשים עם מוגבלויות

נגישות
הגדלת טקסט
ניגודיות גבוהה
ניגודיות הפוכה
פונט קריא
ניווט מקלדת
כיבוי ואיפוס מערכת
מערכת נגישות MAGMA