עובדים

משרות פנויות

מנהל/ת מוקד |
Call יכול

ניסיון ניהולי קודם בניהול מוקד שירות טלפוני ויצירת אווירה עשייה חיובית בסביבה עסקית מורכבת ודינאמית, תוך הפגנת יכולת הכלה וסינון לחצים אם
יכולת הנעה לפעולה ועמידה ביעדים עסקיים תוך כדי גילוי עצמאות, יצירתיות וגמישות בפתרונות וברק בעיניים, מחויבות אישית גבוהה לאנשים, לחברה ולרעיון.

 

מנהל/ת מוקד | Call יכול



 

תאור התפקיד:

  • הובלת המוקד לעמידה ביעדי החברה העסקיים והחברתיים.
  • אחריות על עמידה ביעדים, במשימות ובזמני הסבב הניתנים על ידי הלקוח.
  • אחריות על שביעות רצון העובדים, המנהלים ואחראי המשמרת במוקד.
  • ליווי וחניכת מנהלי צוותים להצלחה על פי עקרונות הניהול הייחודיים של call יכול.
  • ניהול פרויקטים ברמת החברה.

הכישורים הדרושים:

  • ברק בעיניים, מחויבות אישית גבוהה לאנשים, לחברה ולרעיון.
  • ניסיון ניהולי קודם בניהול מוקד שירות טלפוני - חובה.
  • יצירת אווירה עשייה חיובית בסביבה עסקית מורכבת ודינאמית, תוך הפגנת יכולת הכלה וסינון לחצים.
  • יכולת הנעה לפעולה ועמידה ביעדים עסקיים תוך כדי גילוי עצמאות, יצירתיות וגמישות בפתרונות.

 

היקף משרה: מלאה

מקום העבודה בא.ת. מערבי, ראשל"צ, ליד קניון הזהב.


קו"ח למשלוח: לחץ כאן

או שלח לפקס: 03-7604488

ולציין "משרת מנהל/ת מוקד".

לשיתוף לחץ כאן
נציגי/ות שירות טלפוני |
פלאפון

שיחות נכנסות מלקוחות פלאפון הפונים למוקד בעניינים בנושאי שירות, שימור לקוחות ומניעת נטישת לקוחות מהחברה, תודעת שירות גבוהה, סבלנות, יכולת וורבלית גבוהה, רהיטות, אדיבות, שירותיות.

נציגי/ות שירות טלפוני | פלאפון



משימות המוקד:

  • הסבר חשבוניות.
  • שימור לקוחות ומניעת נטישת לקוחות מהחברה.
  • צירוף שרותים מתקדמים ללקוחות הפונים אל המוקד.

 

דרישות התפקיד:

  • יכולת וורבלית טובה, אדיבות, מכירתיות.
  • יכולת למידה טובה וקליטה מהירה.
  • מיומנויות מחשב טובות.
  • אנגלית ברמה בסיסית (היכרות עם אותיות ללקיחת מייל לטובת צירוף חשבונית במייל שזהו אחד מיעדי מוקד).

 

התפקיד מוצע גם לדוברי ערבית. חשוב לציין שהמערכות והקורס בעברית אבל המענה ללקוח בערבית.

 

עבודה - מיקום:

 מוקד כל יכול - ראשל"צ. ליד קניון הזהב

 

עבודה - מס' משמרות ושעות:

  • המוקד פעיל בימי א משעה 7:45 בבוקר ועד 20:00. בימים ב'- ה' בין השעות 7:45 -19:00
  • משמרות גמישות- 7/8/9 שעות משמרת.
  • מינימום משמרות בשבוע 4 + שישי.
  • ימי שישי אחד לשבועיים 7:45-12:00/13:00.

 

קורס:

  • משך הקורס: כשבועיים, במהלכם מקבלים שכר.


שכר ותנאים:

  • שכר 26.88 ₪ לשעה.
  • החזרי נסיעות לפי תחבורה ציבורית
  • תגמולים בהתאם לעמידה ביעדים.

 

קו"ח למשלוח: לחץ כאן

או שלח לפקס: 03-7604488

ולציין "נציגי/ות שירות פלאפון".

לשיתוף לחץ כאן
נציגי/ות שירות טלפוני |
בזק בינלאומי

שירות טלפוני ללקוחות החברה במגוון עולמות התוכן של בזק בינלאומי (אינטרנט, שיחות לחו"ל) בנושאים של מתן מידע על מבצעים, בירור חשבוניות, גביה, שימור הקשר עם הלקוח ושירות יוזם.

נציגי/ות שירות טלפוני | בזק בינלאומי



תאור התפקיד:


שירות טלפוני ללקוחות החברה במגוון עולמות התוכן של בזק בינלאומי (אינטרנט, שיחות לחו"ל) בנושאים של מתן מידע על מבצעים, בירור חשבוניות, גביה, שימור הקשר עם הלקוח ושירות יוזם.

 

 

דרישות:

  • יכולת למידה גבוהה והסתגלות לשינויים.
  • הכרות עם סביבת עבודה ממוחשבת.
  • כושר ביטוי טוב.
  • גישה שירותית עם אוריינטציה מכירתית.
  • יכולת עבודה עצמאית.

 

הקורס:

 

במרכז ההדרכה של בזק בינלאומי בק.מטלון פתח-תקוה.

משך הקורס שבועיים וחצי-שלושה במהלכו מקבלים שכר מלא.

 

מקום העבודה לאחר הקורס:

 

מוקד כל יכול בראשל"צ. משה לוי 12-14 א.ת. מערבי ראשל"צ. קרוב מאוד לקניון הזהב.

 

היקף המשרה:

 

4-5 משמרות בשבוע.

שעות פעילות: 8:30-17:00. מינימום 6 שעות עבודה במשמרת (עדיפות ל 7 שעות).

ימי שישי לסירוגין בשעות 8:00-12:0

 

שכר:

 

השכר: 26.88 ₪ לשעה + החזרי נסיעות לפי תחב"צ.

בונוסים בהתאם לעמידה ביעדים.

 

תהליך הגיוס:

 

קו"ח למשלוח: לחץ כאן

או שלח לפקס: 03-7604488

לציין: "נציג/ת שירות טלפוני בזק בינלאומי"

לשיתוף לחץ כאן
נציגי/ות שירות לקוחות טלפוני |
לאומי קארד

שיחות נכנסות בלבד, של זיהוי לקוחות והנחייתם איך להגיע למוקד הרצוי בתוך החברה. כמו כן תמיכה בבנקאים מבנק לאומי המתקשרים לשרות לקוחות בבקשה לסגירת חשבון ופירעון החיובים, העברת הוראת קבע מכרטיס לכרטיס, שינוי סכום קבוע בכרטיס, הסבר על סירוב עסקה, ועוד.

נציגי/ות שירות לקוחות טלפוני | לאומי קארד



תאור התפקיד:

 

שיחות נכנסות בלבד, של זיהוי לקוחות והנחייתם איך להגיע למוקד הרצוי בתוך החברה. כמו כן תמיכה בבנקאים מבנק לאומי המתקשרים לשרות לקוחות בבקשה לסגירת חשבון ופירעון החיובים, העברת הוראת קבע מכרטיס לכרטיס, שינוי סכום קבוע בכרטיס, הסבר על סירוב עסקה, ועוד.

 

דרישות התפקיד:

 

מיומנויות מחשב טובות, דייקנות, גישה שירותית, אסרטיביות, התמדה

 

סביבת עבודה:

 

מאוד נעימה, כולל ארוחות צהריים מסובסדות, וארוחות עשר

 

קורס:

 

ימים בודדים ומיד מתחילים לעבוד.


היקף המשרה:

 

העבודה במשמרות. שעות פעילות המוקד: 8:00-18:00 (חלק מהימים עד 17:00) אנו מבקשים

התחייבות ל4-5 משמרות בשבוע, 6 שעות במשמרת, לפחות שתי משמרות ערב בשבוע. לא עובדים ימי שישי.

 

שכר:

 

שעתי, 26.88 ש"ח לשעה + החזר נסיעות + תנאים סוציאליים כחוק + בונוסים גבוהים על יעדי שירות.

 

דרכי הגעה:

 

המוקד נמצא דקות הליכה ספורות מקניון איילון.

ישנה תחנת רכבת קרובה וקווי אוטובוס רבים שעוברים ברחוב ז'בוטינסקי בר"ג

 

קו"ח למשלוח: לחץ כאן

או שלח לפקס: 03-7604488

ולציין "נציגי/ות שירות עבור לאומי קארד".

לשיתוף לחץ כאן
נציגי/ות שירות לקוחות טלפוני |
כללי

הכרות ויכולת עבודה בסביבת עבודה ממוחשבת. מוטיבציה גבוהה לעבוד ולהתקדם.

נציגי/ות שירות לקוחות טלפוני | כללי



דרישות התפקיד:

  • הכרות ויכולת עבודה בסביבת עבודה ממוחשבת.
  • יכולת עמידה בלחץ ועומס.
  • מוטיבציה גבוהה לעבוד ולהתקדם.
  • כושר ביטוי טוב.

למתאימים: קורס הכשרה ואפשרויות קידום.

היקף המשרה: עדיפות למשרה מלאה, גמישות אפשרית.

מקום העבודה בא.ת. מערבי ראשון לציון - צמוד לקניון הזהב.

 

קו"ח למשלוח: לחץ כאן

או שלח לפקס: 03-7604488

לשיתוף לחץ כאן
נגישות
הגדלת טקסט
ניגודיות גבוהה
ניגודיות הפוכה
פונט קריא
ניווט מקלדת
כיבוי ואיפוס מערכת
מערכת נגישות MAGMA