עובדים

נציגי/ות שירות לקוחות טלפוני | כלל



תיאור התפקיד:

 

מוקד שיחות יוצאות. נציגי המוקד מתקשרים ללקוחות חברת כלל לצורך עדכון כתובת ומייל.

 

דרישות התפקיד:

  • יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
  • תודעת שירות גבוהה, כושר ביטוי ויכולת שכנוע.
  • להכיר אותיות באנגלית לשם ווידוא כתיבת מייל
  • זמינות ל 4 משמרות בשבוע, כולל ימי שישי לסירוגין.


הקורס
:

 

קורס בן יומיים המתקיים במשרדי "כל יכול" בראשל"צ

 

היקף המשרה:

 

4 או 5 משמרות בשבוע
משך המשמרת- 6 שעות

 

שעות פעילות:

 

שעות פעילות המוקד: 08:00-20:00 ובימי שישי 08:00-13:00 לסירוגין
ימי פעילות: א'-ו'

 

תנאים:

 

שכר: 29.12 ש"ח לשעה + מענקים על עמידה ביעדים, החזר נסיעות ותנאים סוציאליים כחוק.

 

משלוח קו"ח:

 

קו"ח למשלוח: לחץ כאן

או שלח לפקס: 03-7604488

ולציין "נציגי/ות שירות כלל".

משרות פנויות

נציגי/ות שירות לקוחות טלפוני |
לאומי קארד

שיחות נכנסות בלבד, של זיהוי לקוחות והנחייתם איך להגיע למוקד הרצוי בתוך החברה. כמו כן תמיכה בבנקאים מבנק לאומי המתקשרים לשרות לקוחות בבקשה לסגירת חשבון ופירעון החיובים, העברת הוראת קבע מכרטיס לכרטיס, שינוי סכום קבוע בכרטיס, הסבר על סירוב עסקה, ועוד.

 

ליצירת קשר ולמשלוח קו"ח: לחץ כאן

נציגי/ות שירות לקוחות טלפוני | לאומי קארד



תאור התפקיד:

 

שיחות נכנסות בלבד, של זיהוי לקוחות והנחייתם איך להגיע למוקד הרצוי בתוך החברה. כמו כן תמיכה בבנקאים מבנק לאומי המתקשרים לשרות לקוחות בבקשה לסגירת חשבון ופירעון החיובים, העברת הוראת קבע מכרטיס לכרטיס, שינוי סכום קבוע בכרטיס, הסבר על סירוב עסקה, ועוד.

 

דרישות התפקיד:

 

מיומנויות מחשב טובות, דייקנות, גישה שירותית, אסרטיביות, התמדה

 

 

סביבת עבודה:

 

מאוד נעימה, כולל ארוחות צהריים מסובסדות, וארוחות עשר

קורס: 

 

ימים בודדים ומיד מתחילים לעבוד.


היקף המשרה:

 

העבודה במשמרות. שעות פעילות המוקד: 8:00-18:00 (חלק מהימים עד 17:00) אנו מבקשים

התחייבות ל4-5 משמרות בשבוע, 6 שעות במשמרת, לפחות שתי משמרות ערב בשבוע. לא עובדים ימי שישי.

 

שכר:

 

שעתי, 29.12 ש"ח לשעה + החזר נסיעות + תנאים סוציאליים כחוק + בונוסים גבוהים על יעדי שירות.

 

דרכי הגעה:

 

המוקד נמצא דקות הליכה ספורות מקניון איילון.

ישנה תחנת רכבת קרובה וקווי אוטובוס רבים שעוברים ברחוב ז'בוטינסקי בר"ג

 

קו"ח למשלוח: לחץ כאן

או שלח לפקס: 03-7604488

ולציין "נציגי/ות שירות עבור לאומי קארד".

לשיתוף לחץ כאן
רכז/ת גיוס |
Call יכול

התפקיד כולל אחריות על תהליך הגיוס על כל שלביו (אבחון והגדרת פרופיל התפקיד, בניית תהליך המיון המתאים, ביצוע ראיונות טלפונים ופרונטליים וליווי המועמד עד הקליטה בארגון), עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים וחוץ ארגוניים.

 

קו"ח למשלוח: לחץ כאן

רכז/ת גיוס | Call יכול



תאור התפקיד:

התפקיד כולל אחריות על תהליך הגיוס על כל שלביו (אבחון והגדרת פרופיל התפקיד, בניית תהליך המיון המתאים, ביצוע ראיונות טלפונים ופרונטליים וליווי המועמד עד הקליטה בארגון), עבודה מול ממשקים פנים ארגוניים וחוץ ארגוניים.

 

הכישורים הדרושים:

  • ניסיון בגיוס/עבודה עם אנשים בעלי מגבלה - יתרון.
  • תואר ראשון - חובה.
  • יכולות בינאישיות טובות מאוד.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • מיומנויות מחשב טובות.
  • זמינות לתחילת עבודה מיידית או בזמן הקרוב.
  • מיומנויות מחשב טובות ושליטה ביישומי אופיס בדגש על אקסל ואאוטלוק.

 

היקף משרה: עבודה במשרה מלאה ימים א' - ה' 09:00-18:00

 

מקום העבודה בא.ת. מערבי, ראשל"צ, ליד קניון הזהב.

קו"ח למשלוח: efrat@callyachol.co.il

או שלח לפקס: 03-7604488

ולציין "רכז/ת גיוס".

לשיתוף לחץ כאן
נציגי/ות שירות לקוחות טלפוני |
כלל

מוקד שיחות יוצאות. נציגי המוקד מתקשרים ללקוחות חברת כלל לצורך עדכון כתובת ומייל.

 

ליצירת קשר ולמשלוח קו"ח: לחץ כאן

נציגי/ות שירות לקוחות טלפוני | כלל



תיאור התפקיד:

 

מוקד שיחות יוצאות. נציגי המוקד מתקשרים ללקוחות חברת כלל לצורך עדכון כתובת ומייל.

 

דרישות התפקיד:

  • יכולת עבודה בסביבה ממוחשבת.
  • תודעת שירות גבוהה, כושר ביטוי ויכולת שכנוע.
  • להכיר אותיות באנגלית לשם ווידוא כתיבת מייל
  • זמינות ל 4 משמרות בשבוע, כולל ימי שישי לסירוגין.


הקורס:

 

קורס בן יומיים המתקיים במשרדי "כל יכול" בראשל"צ

 

היקף המשרה:

 

4 או 5 משמרות בשבוע
משך המשמרת- 6 שעות

 

שעות פעילות:

 

שעות פעילות המוקד: 08:00-20:00 ובימי שישי 08:00-13:00 לסירוגין
ימי פעילות: א'-ו'

 

תנאים:

 

שכר: 29.12 ש"ח לשעה + מענקים על עמידה ביעדים, החזר נסיעות ותנאים סוציאליים כחוק.

 

משלוח קו"ח:

קו"ח למשלוח: לחץ כאן

או שלח לפקס: 03-7604488

ולציין "נציגי/ות שירות כלל".

לשיתוף לחץ כאן
נציגי/ות שירות לקוחות טלפוני |
כללי

הכרות ויכולת עבודה בסביבת עבודה ממוחשבת. מוטיבציה גבוהה לעבוד ולהתקדם.

 

ליצירת קשר ולמשלוח קו"ח: לחץ כאן

נציגי/ות שירות לקוחות טלפוני | כללי



דרישות התפקיד:

  • הכרות ויכולת עבודה בסביבת עבודה ממוחשבת.
  • יכולת עמידה בלחץ ועומס.
  • מוטיבציה גבוהה לעבוד ולהתקדם.
  • כושר ביטוי טוב.

למתאימים: קורס הכשרה ואפשרויות קידום.

היקף המשרה: עדיפות למשרה מלאה, גמישות אפשרית.

מקום העבודה בא.ת. מערבי ראשון לציון - צמוד לקניון הזהב.

 

קו"ח למשלוח: לחץ כאן

או שלח לפקס: 03-7604488

לשיתוף לחץ כאן
נגישות
הגדלת טקסט
ניגודיות גבוהה
ניגודיות הפוכה
פונט קריא
ניווט מקלדת
כיבוי ואיפוס מערכת
מערכת נגישות MAGMA