משרות פנויות

מתן שירות ומידע לעמיתים במועדון צרכנות יוקרתי בנושאים שונים כגון: תרבות, ביטוח ,הטבות, הטענת כרטיס וכו'.
נציג/ה טלפוני למועדון צרכנות | מוקד כל יכול בתל אביב
תיאור התפקיד:
מתן שירות ומידע לעמיתים במועדון צרכנות יוקרתי בנושאים שונים כגון: תרבות, ביטוח ,הטבות ,הטענת כרטיס וכו'.
דרישות התפקיד:
- יכולת וורבלית טובה, אדיבות
- יכולת למידה טובה וקליטה מהירה
- מיומנויות מחשב טובות
מיקום:
רמת החייל תל אביב (הסעות מתחנה מרכזית ת"א דרך תחנת רכבת של האוניברסיטה)
ימי ושעות פעילות המוקד:
א'- ה' (ללא שישי) 08:00-17:00. משך משמרת- 6 שעות
קורס הכשרה:
5 ימים בשכר
תנאים:
שכר שעתי 28.94 ₪ לשעה + מענקים אטרקטיביים על עמידה ביעדים.
בנוסף, מענקי התמדה כספיים גבוהים ומגוון הטבות כולל ארוחת צהריים שמוגשת במקום.
קו"ח למשלוח: לחץ כאן
או שלח לפקס: 03-7604488
ולציין "נציג/ה טלפוני למועדון צרכנות".
לשיתוף לחץ כאן
שיחות נכנסות בלבד, של זיהוי לקוחות והנחייתם איך להגיע למוקד הרצוי בתוך החברה. כמו כן תמיכה בבנקאים מבנק לאומי המתקשרים לשרות לקוחות בבקשה לסגירת חשבון ופירעון החיובים, העברת הוראת קבע מכרטיס לכרטיס, שינוי סכום קבוע בכרטיס, הסבר על סירוב עסקה, ועוד.
נציגי/ות שירות לקוחות טלפוני | לאומי קארד
תאור התפקיד:
שיחות נכנסות בלבד, של זיהוי לקוחות והנחייתם איך להגיע למוקד הרצוי בתוך החברה. כמו כן תמיכה בבנקאים מבנק לאומי המתקשרים לשרות לקוחות בבקשה לסגירת חשבון ופירעון החיובים, העברת הוראת קבע מכרטיס לכרטיס, שינוי סכום קבוע בכרטיס, הסבר על סירוב עסקה, ועוד.
דרישות התפקיד:
מיומנויות מחשב טובות, דייקנות, גישה שירותית, אסרטיביות, התמדה
סביבת עבודה:
מאוד נעימה, כולל ארוחות צהריים מסובסדות, וארוחות עשר
קורס:
ימים בודדים ומיד מתחילים לעבוד.
היקף המשרה:
העבודה במשמרות. שעות פעילות המוקד: 8:00-18:00 (חלק מהימים עד 17:00) אנו מבקשים
התחייבות ל4-5 משמרות בשבוע, 6 שעות במשמרת, לפחות שתי משמרות ערב בשבוע. לא עובדים ימי שישי.
שכר:
שעתי, 28.49 ש"ח לשעה + החזר נסיעות + תנאים סוציאליים כחוק + בונוסים גבוהים על יעדי שירות.
דרכי הגעה:
המוקד נמצא דקות הליכה ספורות מקניון איילון.
ישנה תחנת רכבת קרובה וקווי אוטובוס רבים שעוברים ברחוב ז'בוטינסקי בר"ג
קו"ח למשלוח: לחץ כאן
או שלח לפקס: 03-7604488
ולציין "נציגי/ות שירות עבור לאומי קארד".
לשיתוף לחץ כאן
מוקד דינמי, שמח, מקצועי ונעים המספק שירות ללקוחות חברת תקשורת
נציגי/ות שירות טלפוני | חברת תקשורת מובילה
למתאימים:
- קורס הכשרה לתפקיד (עליו מקבלים שכר).
- בונוסים חודשיים בשווי מאות שקלים.
- הכשרות מקצועיות בשוטף לשיפור מיומנויות.
- מענקי התמדה גבוהים:
לאחר סיום הקורס ועם הכניסה לתפקיד- מענק של 100 ₪
כעבור חודש וחצי (כולל קורס) מתחילת העבודה- מענק נוסף של 750 ₪
כעבור 3 חודשים מתחילת העבודה במוקד- מענק של 750 ₪ נוספים
סה"כ 1600 ₪ תוך 4 חודשי עבודה!
דרישות התפקיד:
- יכולת וורבלית טובה.
- יכולת למידה טובה.
- מיומנויות מחשב טובות.
- אנגלית ברמה בסיסית (היכרות עם אותיות ללקיחת מייל לטובת צירוף חשבונית במייל שזהו אחד מיעדי מוקד).
התפקיד מוצע גם לדוברי ערבית. חשוב לציין שהמערכות והקורס בעברית והמענה ללקוח מתבצע בשתי השפות ערבית ועברית.
עבודה - מיקום:
מוקד כל יכול - ראשל"צ. ליד קניון הזהב
עבודה - מס' משמרות ושעות:
המוקד פתוח בין השעות 8-18
4-5 משמרות. שעות גמישות
קו"ח למשלוח: לחץ כאן
או שלח לפקס: 03-7604488
ולציין "נציגי/ות שירות חברת תקשורת מובילה".
לשיתוף לחץ כאן
הכרות ויכולת עבודה בסביבת עבודה ממוחשבת. מוטיבציה גבוהה לעבוד ולהתקדם.
נציגי/ות שירות לקוחות טלפוני | כללי
דרישות התפקיד:
- הכרות ויכולת עבודה בסביבת עבודה ממוחשבת.
- יכולת עמידה בלחץ ועומס.
- מוטיבציה גבוהה לעבוד ולהתקדם.
- כושר ביטוי טוב.
למתאימים: קורס הכשרה ואפשרויות קידום.
היקף המשרה: עדיפות למשרה מלאה, גמישות אפשרית.
מקום העבודה בא.ת. מערבי ראשון לציון - צמוד לקניון הזהב.
קו"ח למשלוח: לחץ כאן
או שלח לפקס: 03-7604488
לשיתוף לחץ כאן