עובדים

תהליך קבלה

אם אתם חולמים על משרה מאתגרת עם תנאים טובים ואפשרות קידום, אם אתם רוצים לעבוד בסביבה מתקדמת ואיכותית המותאמת לכל סוגי המגבלות, אם אתם מחפשים אווירה טובה ודינמית בה מקדמים פתיחות ומאפשרים לכם להיות מי שאתם - מוקד Call יכול הוא המקום בשבילכם.

 

Call יכול היא חברה עסקית, שנותנת שירותי מוקד טלפוני לחברות מובילות במשק אשר שמה לה למטרה להעסיק אנשים עם מוגבלות בכל הדרגים.

אנו מגייסים את העובדים על פי צרכי הלקוח, מכשירים אותם על פי דרישות התפקיד ודואגים לעשות את ההתאמות הניהוליות והטכנולוגיות הנדרשות (לדוגמה תוכנות מיוחדות לכבדי ראייה) כדי ליצור את סביבת העבודה האידאלית. הכל כדי לאפשר לכל עובד לממש את מלוא הפוטנציאל הטמון בו.

התפקידים שאנו מציעים מיועדים לאנשים בכל הגילאים שמעוניינים בעבודה טלפונית מול מחשב בתחום השירות והמכירות.

 

ניתן לעבוד 3-4 משמרות בשבוע, תלוי בלקוח ובתפקיד.

המוקדים נמצאים בראשון לציון וברמת גן והעובדים מגיעים לעבודה בכוחות עצמם.

 

דרישות התפקיד:

  • כושר ביטוי טוב.
  • הכרות ויכולת עבודה בסביבת עבודה ממוחשבת.
  • יכולת למידה של עולמות תוכן חדשים.
  • אחריות וחריצות.
  • גמישות בשעות העבודה (בוקר, צהריים, ערב וימי שישי).
  • יתכנו דרישות נוספות לתפקידים ספציפיים.

 

תהליך הקליטה:

  • שליחת קורות חיים.
  • ראיון טלפוני יתקיים עם כל מועמד ששלח קורות חיים ויבדוק התאמה ראשונית לתפקיד.
  • המועמדים שיבחרו יזומנו לראיון אישי עם מראיינת מצוות הגיוס.
  • המועמדים שעברו את הראיון האישי יוזמנו לשיחה עם המנכ"ל או המנהל הייעודי ויתרשמו מהעבודה במוקד תוך כדי האזנה לשיחות בין הנציגים הקיימים ללקוחות.

 

ההכשרה:

 

הצורך בהכשרה משתנה בהתאם לתפקיד המוצע ונע בין ימים בודדים לכחודשיים.

 

התנאים ואפשרויות הקידום:

 

העובדים משתכרים כמקובל במוקדים טלפוניים בשוק החופשי כמו כן מקבלים העובדים החזר נסיעות ותנאים סוציאליים. כחברה צעירה ודינמית אפשרויות הקידום בכל יכול מגוונות והעובדים המתאימים מקודמים לעמדות ניהול.

נציגי שירות ומכירה במוקד
נציגי שירות ומכירה במוקד
נגישות
הגדלת טקסט
ניגודיות גבוהה
ניגודיות הפוכה
פונט קריא
ניווט מקלדת
כיבוי ואיפוס מערכת
מערכת נגישות MAGMA