האקדמיה למעסיקים

האקדמיה למעסיקים

האקדמיה למעסיקים

הקורסים והסדנאות של Call יכול

לוגו Call יכול - האקדמיה למעסיקים

מרכז לימודי חדשני בתחום תעסוקת אנשים עם מוגבלויות

Call יכול, מציעה מגוון עשיר ומעניין של קורסים ייחודיים בתחום תעסוקת אנשים עם מוגבלויות המבוסס על 12 שנים של איתור, מיון, גיוס וניהול של אנשים עם מוגבלויות- ניסיון מעשי!

  • כל יכול מפעילה מודל ייחודי (מודל חיבורים – Links) מבוסס מחקר, שמאפשר להביא אנשים עם מוגבלות חמורה לפריון רגיל, תמורת שכר רגיל, בשוק החופשי.
  • במהלך פעילותה של החברה עבדו בחברה והגיעו לפריון רגיל מעל ל 1,000 עובדים עם מגוון עצום של מוגבלויות. החברה פועלת בתחום המוקדים, הלוגיסטיקה והתעשייה ונכון להיום מעסיקה כ 230 עובדים, רובם כאמור עובדים המתמודדים עם מוגבלות חמורה.
  • החברה ומודל ההפעלה שלה זוכים להכרה רחבה בארץ ובעולם בקרב אקדמיה, ארגונים חברתיים ואנשי מקצוע.
  • למעלה מ 70 נציגים בינלאומיים מכל רחבי העולם ,הגיעו לישראל ,במטרה להתרשם ולהכיר את המודל, את הרעיון שלא קיים בשום מקום אחר בארץ ובעולם.
  • האקדמיה למעסיקים של Call יכול הושקה באופן רשמי בחודש ספטמבר 2019 במטרה להעביר את הידע והניסיון שנצברו בנושא העסקה של אנשים עם מוגבלויות לפונקציות הרלוונטיות בחברות ובארגונים השונים (משאבי אנוש, גיוס, מנהלים ישירים ומנהלי אחריות חברתית).
  • האקדמיה למעסיקים מציעה חבילה ייחודית ביותר ללקוחות: לצד הבנה תאורטית של המודל, תהיה למידה פעילה בהשתתפות עובדי כל יכול שמשתתפים באופן משמעותי בתוכניות ההדרכה והקורסים ויאפשרו למשתתפים התנסויות ותרגולים מול אנשים עם מגוון עצום של מוגבלויות. אנשי סגל של כל יכול ישתתפו בהדרכות גם הם, לכן האקדמיה למעסיקים שלCall יכול הופכת למרכז הלימודי היחיד בארץ בו ניתן יהיה ללמוד מאנשים שעוסקים יום יום בניהול של אנשים עם מוגבלויות לעומת מקומות אחרים בו ההדרכה היא ע”י אנשי מקצוע שבפועל מעולם לא ניהלו אנשים עם מוגבלות בעצמם.
  • צו ההרחבה בנושא תעסוקת אנשים עם מוגבלויות מחייב העסקת אנשים המתמודדים עם מוגבלויות בהעסקה ישירה בארגונים השונים.
  • בקרב חברות עסקיות להן יש יותר מ 100 עובדים, יש מחויבות להעסיק 3% אנשים עם מוגבלויות מהיקף כ”א של הארגון ואילו בארגון הממשלתי יש מחויבות העסקה של 5% מהיקף כ”א המועסק באותו ארגון או משרד ממשלתי.
  • בפועל, ארגונים ממשלתיים וחברות עסקיות רבות מתקשות לעמוד בדרישות החוק.
  • הקורסים וההדרכות הבאות אמורות גם לענות על צורכי צו ההרחבה וגם על צורכי הצו המצפוני והמוסרי וגם להקנות ערך ייחודי לארגון המעסיק אנשים עם מוגבלויות כחלק מהמדיניות החברתית , אשר גם מקדמת את הארגון מבחינת ארגון “מעלה” , ארגון המגדיר את הארגונים המובילים במשק הישראלי מבחינת מאמצי קיימות , סביבה וחברה.

מבין הלקוחות שעברו הדרכות : עובדי משרד ראש הממשלה, נספרסו, מוקד אמון, שופרסל, בתי ספר יסודיים ותיכוניים, משטרת ישראל, קרן אריסון, לונה פארק תל אביב, סופרלנד שיכון ובינוי ועוד רבים.

אלפי העובדים שלקחו חלק בהדרכות הייחודיות שלCall   יכול, יצאו לאחר ביקורם אצלנו לא רק נרגשים ועמוסי חוויות אלא עם הערכה עמוקה לחשיבות הגיוון והשילוב, ואף עם רצון ליטול חלק פרקטי בקידום הרעיון הערכי-חברתי.

עבור רבים מהם ההדרכות היו משנות חיים, מנפצות תפיסות וסטיגמות, ואף רבים מהם הפכו לשגרירים חברתיים, חדורי מוטיבציה ליצור שינוי, לקדם תעסוקת אנשים עם מוגבלויות ולקחת חלק בשינוי העולם לטובה.

הקורסים וההדרכות היחודיים של Call יכול

לחצו על שם הקורס או הסדנה למידע נוסף

קורס למחלקת גיוס

להצליח באיתור, גיוס וקליטה של אנשים עם מוגבלויות.

    • 3 מפגשים, פעם בשבוע, 09:00-16:00
    • האתגרים וההזדמנויות בגיוס אנשים עם מוגבלויות
    • מודל חיבורים כאסטרטגיה ארגונית לגיוס מגוון
    • מגוון תרגילים ופעולות להורדת חרדה של מועמדים לעבודה
    • התאמת התרגילים במיון לחיי היום יום של המועמד
    • דרכי התמודדות עם קשיי תפקוד וביטוי של המועמד במהלך הריאיון
    • ממפים אחרת – מודל חניית נכים בתעסוקה
    • מנסחים אחרת – מודעת דרושים שעובדת
    • מראיינים אחרת – ראיון מותאם ומובנה לאנשים עם מוגבלויות
    • האסור והמותר בשאלות על המגבלה
    • התנסות מעשית: ראיון מעשי התנסותי עם עובדי call יכול המתמודדים עם מוגבלויות שונות
    • חוויה עוצמתית! במהלך הקורס תכירו את עובדי החברה המתמודדים עם מוגבלויות שונות המספרים את סיפורם האישי, הניסיונות, ההצלחות והכישלונות במהלך החיים התעסוקתיים

קורס למחלקת משאבי אנוש

להצליח בהובלת והטמעת תרבות ארגונית מעודדת העסקת אנשים עם מוגבלויות.

    • 3 מפגשים, פעם בשבוע, 09:00-16:00
    • להכיר ולהתקרב – מבוא לעולם המוגבלויות – סוגים וצרכים
    • מודל חיבורים כאסטרטגיה ארגונית לעידוד תעסוקת אנשים עם מוגבלויות – איך רותמים את המחלקות השונות בארגון לתמיכה במהלך הארגוני ?
    • זיהוי התפקידים בארגון בהם ניתן להעסיק אנשים עם מוגבלויות בארגון באמצעות מודל חניית נכים בתעסוקה
    • מחלקת HR כמובילה אסטרטגית לאורך מסע העובד
    • עקרונות מנחים ייחודיים לאורך אבני הדרך – גיוס, קליטה, הכשרה, ניהול משברים וסיום העסקה
    • הטמעת תפיסה, ערכים ושפה בקרב כל הגורמים הרלוונטיים בארגון וכיצד מנחים את כל אחד מהם בשגרה ובמשבר
    • התנסות מעשית: התמודדות עם אירועים חריגים ושיחות קשות לאורך מחזור חיי העובד בשילוב עובדי כל יכול המתמודדים עם מוגבלויות שונות
    • חוויה עוצמתית! במהלך הקורס תכירו את עובדי החברה המתמודדים עם מוגבלויות שונות המספרים את סיפורם האישי, הניסיונות, ההצלחות והכישלונות במהלך החיים התעסוקתיים

קורס למנהלים בארגון

להצליח בניהול של אנשים מוגבלויות ברמה האישית והצוותית. נמסור על הקורס מידע מלא בקרוב – מתוכנן להתחיל ב 2020.

  • 2 מפגשים, פעם בשבוע, 09:00-16:00

הדרכת נגישות לשירות – "שירות נגיש"

הדרכה חווייתית המחויבת על פי תקנות נגישות השירות

    • הסדנה שמועברת מטעם Call יכול היא סדנה ייחודית ל Call  יכול, הכוללת  מפגש מרתק ומרגש המסיר חסמים וחששות, מספק כלים ומייצר תובנות כיצד לתת שירות ללקוח המתמודד עם מוגבלות
      הסדנה עומדת בדרישות “תקנות נגישות השירות במקומות ציבוריים” ומשלבת אמצעי הדרכה מגוונים, מודפסים ודיגיטליים, ומפגש בלתי אמצעי עם אנשים עם מוגבלויות מגוונות
    • מטרת ההדרכה להעביר לאנשי הארגון את המידע, הכלים והמיומנויות הנדרשים לשם מתן שירות נגיש לאנשים עם מוגבלות ולבצע תהליך של שינוי עמדות כלפי אנשים עם מוגבלות
    • מבנה הסדנה– 4 תחנות : מוגבלויות פיסיות וחושיות
      • מבוא קצר- חיבור רגשי ורותם והצגת הרקע לתקנות “התאמות נגישות לשירות”
      • “תרגיש את זה” – תרגול חוויתי ולימודי של המשתתפים בכניסה לנעליו של אדם עם מוגבלות
      • שווים – מפגש מעצים ובגובה העיניים עם עובדים המתמודדים עם מוגבלות, מפגש שמפזר חששות ומעלים סטיגמות ומייצר הבנה ואהדה
      • הצגת מיומנויות השירות הנגיש  על פי סוגי המוגבלויות
      • סרטונים המסייעים לחזק את התחושות והמסרים של הסדנה
      • שיתוף עובד חברת Call יכול במפגש, שאלות ותשובות, מפגש עם עובד שמתמודד עם מוגבלות
      • מיקום הסדנה : Call יכול / באתר הלקוח

מרכז המבקרים של Call יכול!

את הביקור הזה לא תוכלו לשכוח!

תכני הביקור

  • איך ה call התחיל?
  • הסיבות האמיתיות לאבטלת אנשים עם מוגבלויות.
  • היכרות אישית, מרגשת ומלמדת עם עובדי Call יכול מצוות ההדרכה וההסברה המתמודדים עם מוגבלויות שונות
  • סיור במוקד עם המאפיינים הייחודיים של סביבת העבודה
  • חוויה עוצמתית, משנה תפיסות חיים!

משך ומיקום הביקור

  • כ- 3 שעות (טווח שעות ייקבע יחד עם המזמין)
  • משה לוי 14 ראשון לציון, קומה 2 (חנייה גדולה בתשלום מול הבניין)
  • כמות משתתפים – 10-15

רוצה להזמין מאיתנו קורס או סדנה?

Call מה שצריך לעשות,זה להשאיר את הפרטים שלך כאן ונחזור אליך בהקדם

    קורס למחלקת גיוסקורס למחלקת משאבי אנושקורס למנהלים בארגוןהדרכת נגישות לשירותסיור במרכז המבקרים