עליזה סעדון

לוגו "כל יכול" - "סופרמן" עם הטקסט כל יכול בצבעי תכלת וסגול

תחילת העבודה שלי בכל יכול התחילה כבררת מחדל מאולצת. לאחר שנים רבות של עבודה פיזית  ומאומצת,  גופי החל לתת את אותותיו. כבר לא יכולתי להמשיך בעבודתי הקודמת אך צריך להתפרנס.

במה מתחילים ?בלחפש.

אז חיפשתי. לא מעט. נדהמתי לגלות כמה קשה למצוא עבודה בגילי ובמצבי. הדרישות הגבוהות וחוסר הניסיון שלי האריך את החיפושים.

אבל רצה הגורל ולשמחתי, במהלך החיפושים, מעתי על מוקד טלפוני מיוחד במיוחד, בשם “כל יכול” שנותן שירות לכמה חברות. הפנו אותי אליהם, עם הבטחה שזה יוכל להתאים לי.

לא הייתה לי הכשרה פורמלית ולא היה לי הרבה ניסיון. אך למרות זאת, ניסיתי את מזלי והתקבלתי לשמחתי (לאחר סימולציה לא קשה במיוחד) לכל יכול.

מאז חלפו כשנתיים וחצי ואני כאן !!! מופתעת מעצמי. מאד. מופתעת וגאה, אך אני יודעת שהסיבה העיקרית שאני עדיין כאן זה בזכות יחסי האנוש החמים שנרקמו בין חברי הצוות .

המנהלים ואחראי המשמרת, מורכבים מאנשים מיוחדים ומלאי סבלנות. המנהל הישיר שלי, מתחשב בכל בקשותיי ובכל האילוצים שלי. אני לא מרגישה אתו כעובדת מול מנהל, אני מרגישה שהוא ממש חבר לצוות. בכלל, כל הצוות שמקיף אותנו בהרבה אהבה מורכב מאנשים צנועים וחייכנים שתמיד, אבל תמיד מוכנים לעזור. הקשר שנרקם ביננו, העובדים, לבין המנהלים הוא קשר מיוחד. מיוחד וכל כך חשוב.

תבינו, לעבוד במוקד יכול להיות מלחיץ לפעמים, השיחות לא תמיד קלות, האנשים לא תמיד נחמדים ולא תמיד אני יודעת מה לומר. אבל בזכות הקשר המיוחד עם המנהלים, כל טעות הופכת לשיעור

והלחץ מפנה את המקום להקשבה.

קיבלתי ואני עדיין מקבלת לא מעט כלים שמקלים עלי מאד את העבודה. הכלים הללו, אגב, עוזרים לי גם מחוץ לעבודה.

אני ממליצה לכולם להגיע להתרשם מהמקום. זה הרבה יותר ממקום עבודה. זה בית חם. זה מקום להתפתח ולהתקדם בו.

תודה לכם, לכל הצוות, על מודעות וקידום אנשים מיוחדים  בקהילה. וכן על רגישות יוצאת דופן לשונה, תודה שהרמתם את הכפפה ופתחתם את המקום הזה שמרגיש לי ממש כמו בית.