שירותי Call יכול

Call סנטר

חברת Call יכול בעלת ניסיון והתמחות של למעלה מ-10 שנים. אנחנו מומחים באיפיון, הקמה וניהול מוקדים טלפוניים במגוון עולמות תוכן ומגזרים שונים: ביטוח, בנקאות, פיננסיים, מוניציפאלי, קמעונאות, טכנולוגיה, עמותות, ארגונים חברתיים ועוד…

שירותי ה-Call סנטר שלנו

  • מוקדי שירות ומידע
  • מוקדי טיוב ואימות נתונים
  • ניהול מועדוני לקוחות
  • תרומות ופעילות עיגול לטובה
  • מרכזי מבקרים
  • מוקדי תיאום פגישות (טלמיטינג)
  • מוקדי סקרים (מוניציפליים , שיווקיים, שביעות רצון)
  • מוקדי הזמנות
  • מוקדי המרצה (לקראת בחירות כלליות ארציות ובחירות מוניציפליות)
  • Back office, סריקה, ארכוב, דואר, הקלדה וכיו”ב
  • זימון לכנסים / וידוא הגעה

למה לבחור דווקא ב-Call יכול?

ותק

חברת Call יכול בעלת ניסיון והתמחות של למעלה מ-15 שנים. אנחנו מומחים באיפיון, הקמה וניהול מוקדים טלפוניים במגוון עולמות תוכן ומגזרים שונים: ביטוח, בנקאות, פיננסיים, מוניציפאלי, קמעונאות, טכנולוגיה, עמותות, ארגונים חברתיים ועוד…

מקצועיות ומסירות

עובדי Call יכול רואים בעבודתם קריירה ודרך חיים, דבר הבא לידי ביטוי בוותק תעסוקתי גבוה משמעותית מהמקובל בענף. משם נובעת רמה מקצועית גבוהה מאוד של העובדים והמנהלים.

תעסוקה לאוכלוסיות מוחלשות

Call יכול היא החברה היחידה בארץ ובעולם שמעל מחצית מעובדיה הם אנשים עם מוגבלויות, וכמעט כל העובדים מאוכלוסיות מוחלשות. לקוחותינו בוחרים בנו לא רק כי הם מצפים לשירות מצוין, הם בוחרים בנו כי הם יודעים שאנחנו נותנים תעסוקה לאלה שהכי זקוקים לה.

לקוחות מספרים

רוצים לקבל שירות Call סנטר, שירות הודעות 24/7 או קורסים של האקדמיה למעסיקים?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם האפשרי.  רוצה לעבוד אצלנו? נא ללחוץ כאן כדי לעבור לדף המשרות