שירותי Call יכול

שירות הודעות 24/7

מוקד שירות ההודעות מאפשר לכם להמשיך להיות זמינים למתקשרים אליכם באמצעות מוקד אנושי, 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע ומאפשר לפונים אליכם לקבל מענה מהיר ומקצועי, גם כשאתם עסוקים, עמוסים או לא נמצאים

המוקד מספק שירות 24/7 במגוון רחב של תחומים:

  • שירות מוניציפאלי, מוקדי 106 – עבודה על מערכות CRM של הרשות המוניציפאלית הכולל הקפצת כונן ומתן שירות לתושב.
  • תמיכה בקמפיינים שיווקיים.
  • קבלת הפניה והעברתה כהודעה.
  • מתן שירות מלא לפניות לקוחות בנושאים שונים.
  • ממתן שירות לעמותות – קבלת תרומות.
  • שירות ותמיכה טכנית.
  • תמחור השיחות ברמת שנייה.
  • מתן מענה בשפות שונות.
  • הגדרת המענה על פי דרישות הלקוח באופן ייעודי.
  • פורטל לקוח אישי, בו מעודכנים כלל ההודעות, כולל אפשרות לתיעוד וסגירת פנייה על ידי הלקוח עצמו. ניתן לקבל את הפניה גם באמצעות מייל או SMS.
  • מענה מהיר ללקוחות – 90% מהשיחות נענות בממוצע תוך 60 שניות.
  • אין התחייבות לתקופה כלשהי לכל חבילת שירות אותה אנו מציעים.

למה לבחור דווקא ב-Call יכול?

ותק

חברת Call יכול בעלת ניסיון והתמחות של למעלה מ-10 שנים. אנחנו מומחים באיפיון, הקמה וניהול מוקדים טלפוניים במגוון עולמות תוכן ומגזרים שונים: ביטוח, בנקאות, פיננסיים, מוניציפאלי, קמעונאות, טכנולוגיה, עמותות, ארגונים חברתיים ועוד…

מקצועיות ומסירות

עובדי Call יכול רואים בעבודתם קריירה ודרך חיים, דבר הבא לידי ביטוי בוותק תעסוקתי גבוה משמעותית מהמקובל בענף. משם נובעת רמה מקצועית גבוהה מאוד של העובדים והמנהלים.

תעסוקה לאוכלוסיות מוחלשות

כל יכול היא החברה היחידה בארץ ובעולם שמעל מחצית מעובדיה הם אנשים עם מוגבלויות, וכמעט כל העובדים מאוכלוסיות מוחלשות. לקוחותינו בוחרים בנו לא רק כי הם מצפים לשירות מצוין, הם בוחרים בנו כי הם יודעים שאנחנו נותנים תעסוקה לאלה שהכי זקוקים לה

לקוחות מספרים

רוצים לקבל שירות Call סנטר, שירות הודעות 24/7 או קורסים של האקדמיה למעסיקים?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם האפשרי