אודות Call יכול

אודות Call יכול

אודות Call יכול

עם Call הלב

מי אנחנו?

מקום עבודה שוויוני, שמח ומשפחתי. Call יכול הינה חברה ראשונה מסוגה בעולם המספקת שירותים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר ומרבית עובדיה מתמודדים עם מוגבלות

Call יכול הינה חברה ראשונה מסוגה בעולם המספקת שירותים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר ומרבית עובדיה מתמודדים עם מוגבלות.

שירותי החברה

  1. הקמה וניהול של מוקדים טלפונים עסקיים בשיטת מיקור חוץ (Outsourcing)
  2. שירותי לוגיסטיקה ותפעול הזמנות
  3. סדנאות וקורסים בנושא מיון, גיוס וניהול אנשים עם מוגבלויות
  4. הדרכות נגישות השירות- הדרכה חווייתית המחויבת על פי “תקנות נגישות השירות”

הקמה והיסטוריה

חברת Call יכול הוקמה על-ידי זוג יזמים חברתיים: ד”ר גיל וינש ואפרת שגב וינש.
אפרת וגיל למדו וחקרו במשך שנים רבות את נתוני האבטלה הגבוהים של אוכלוסיית האנשים עם מוגבלויות בישראל, ואת המשמעויות החברתיות של נתונים אלו ובחרו לעשות מעשה.
בשנת 2008 הם הקימו את Call יכול, עסק חברתי המשלב, בהצלחה רבה, יעדים עסקיים עם אחריות חברתית.
Call יכול מספקת לחברות רבות במשק הישראלי שירותים בתחומים בהם יש תחלופת עובדים גבוהה. תחלופת העובדים הגבוהה גורמת לחברות השונות לחפש פתרון עסקי, מקצועי ויציב אשר יבטיח שירות מצוין ללקוחותיהם תוך צמצום עלויות גיוס ושימור עובדים.
בזכות תפיסה ייחודית זו, אשר מציעה מענה לצורך ארגוני של תחלופת עובדים באמצעות שילוב אוכלוסיות מודרות תעסוקתית, הצליחה החברה לקדם מהפכה בתחום.
החברה פועלת על פי מודל הפעלה ייחודי הכולל תפיסת מיון גיוס וניהול שונה וכוללת תהליכים מותאמים ובעלי תפקידים ייחודיים כדוגמת תפקיד ה”לביאה”.
המודל נבנה במטרה לתמוך בפעילות החברה ולסייע לעובדים להגיע לפריון רגיל. המודל הינו מודל חי ומשתנה מעת לעת בעקבות הניסיון הרב שנצבר בחברה בתחום תעסוקת אנשים עם מוגבלויות.

סטטוס נוכחי

ב-  Call יכול מועסקים  230 עובדים ב – 4 סניפים שונים. סניפי החברה  ממוקמים בראשון לציון, תל אביב, רמת גן ובמשרד ממשלתי באזור גוש דן.
הפעילות העיקרית של החברה הינה מוקדים טלפונים, מוקדים אלו מספקים שירותים מגוונים כדוגמת שירותי הודעות, סקרים טלפונים, שירות לקוחות וכו’.
בנוסף, מפעילה החברה צוותים העובדים במשרד ממשלתי מסווג בתחום הלוגיסטיקה.
חברת  Call יכול מעבירה, מדי שנה, עשרות רבות של הדרכות, סדנאות וקורסים בבתי הספר, באקדמיה, בארגונים עסקיים וחברתיים בנושאים מגוונים של מיון, גיוס ותעסוקת אנשים עם מוגבלות כמו גם הדרכות לקהל הרחב בנושא שינוי עמדות כלפי אנשים המתמודדים עם מגבלה.
לאורך השנים למדו, חוו ופגשו את עובדי חברת  Call יכול, מעל ל-10,000 אנשים אשר התרשמו מהפעילות העסקית-חברתית המתקיימת בחברה ומהאווירה הביתית והשמחה.