שירותי Call סנטר

שירותי Call סנטר

שירותי Call סנטר

חברת Call סנטר יחידה במינה

הפניית השיחות אל מוקד שירות ההודעות של חברת Call יכול, עם שירות מענה אנושי הניתן ע”י צוות נציגים איכותי, מסור ו – וותיק.

חברת Call יכול בעלת ניסיון והתמחות של למעלה מ-10 שנות ניסיון באפיון, הקמה וניהול מוקדים טלפוניים במגוון עולמות תוכן ומגזרים שונים: ביטוח, בנקאות , פיננסיים, מוניציפאלי, קמעונאות, טכנולוגיה, עמותות וארגונים חברתיים ועוד.

מה הופך אותנו לחברת Call סנטר היחידה במינה?

  1. Call יכול הנה החברה היחידה בארץ ובעולם שרוב עובדיה הנם אנשים עם מוגבלויות ומספקת פתרונות Call סנטר מתקדמים ומקצועיים.
  2. עובדי Call יכול רואים במתן שירות קריירה ודרך חיים, דבר הבא לידי ביטוי בוותק תעסוקתי ממוצע של כ-3 שנים, מקצועיות, מסירות והתמדה.
  3. Call יכול משקיעה תשומות רבות בפיתוח ההון האנושי ובהתאם לכך מתקיימות הדרכות על בסיס קבוע לנציגי השירות ולמנהלי החברה.
  4. Call יכול מתאימה לכל לקוח, באופן ייעודי ובהתאם לצרכיו התפעוליים והעסקים את כוח האדם, הטכנולוגיות, כלי הדיווח והבקרה, הדרכות ומתודולוגית העבודה.
  5. הצוות הניהולי והלקוחות מלווה על ידי צוות מקצועי מומחה בתחומי מאנליזה, הדרכה, משאבי אנוש וגיוס, רווחה, יועצים ארגוניים, שיקום מקצועי.
  6. עובדי החברה דוברי שפות: עברית, ערבית, אנגלית.

שירותי החברה

  • מוקדי שירות ומידע
  • מוקדי טיוב ואימות נתונים
  • ניהול מועדוני לקוחות
  • תרומות ופעילות עיגול לטובה
  • מרכזי מבקרים
  • מוקדי תיאום פגישות (טלמיטינג)
  • מוקדי סקרים (מוניציפליים , שיווקיים, שביעות רצון)
  • מוקדי הזמנות
  • מוקדי המרצה (לקראת בחירות כלליות ארציות ובחירות מוניציפליות)
  • Back office, סריקה, ארכוב, דואר, הקלדה וכיו”ב
  • זימון לכנסים / וידוא הגעה

רוצה להזמין מאיתנו שירות?

Call מה שצריך לעשות, זה להשאיר את הפרטים שלך כאן ונחזור אליך בהקדם
או להתקשר 0555571935

Call יכול עם הפנים לעסקים, מבצע אטרקטיבי למצטרפים חדשים