עובדי Call יכול

העובדים שלנו הם ההצלחה שלנו

הלוואי בכל עסק עובדים כמו שלנו. יש בהם מחויבות ומעורבות יוצאי דופן, הם נאמנים ומרגישים חלק בלתי נפרד ממקום העבודה, כל אחד מדהים בדרכו שלו וכולם ביחד מעוררי השראה. כן, לא פחות מזה- אנחנו גאים להגיד שכל אחד ואחד מהעובדים שלנו מעורר השראה.

אצלנו לכל אדם יש מקום

יותר ממחצית ממנהלי ועובדי החברה מתמודדים עם מגוון רחב של מוגבלויות, אך מגבלה היא רק מגבלה ולא עוצרת אותם מלהיות אנשי שירות ברמה הגבוהה ביותר במשק. גם שאר העובדים שלנו  שמגיעים מאוכלוסיות מוחלשות, החליטו שלא לוותר לעצמם וקמים מדי יום על מנת לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. העובדים שלנו מגיעים מכל קצוות הארץ ולכל אחד מהם רקע, תפיסת עולם, וצבע משלו. לכולם מגיע מקום ואצלנו יש מקום לכולם.

העובדים שלנו הם גם צוות ההסברה הכי טוב שלנו

עשרות מעובדי Call יכול נמנים על צוות ההסברה של החברה. הם משתתפים בהרצאות, מעבירים הדרכות ללקוחות, מקיימים סדנאות ולמעשה, הופכים להיות חלק פעיל במשימה החברתית שלנו. העובדים שלנו הם הפנים שלנו.

תהליכי הגיוס שלנו מותאמים, נגישים ומרגיעים

זה לא מה שאתם מכירים בראיונות עבודה רגילים. תהליכי הגיוס והמיון ב-Call יכול מותאמים ושונים מהמקובל על מנת שיתאימו לקהל העובדים שלנו. במהלך שלבי המיון וההדרכה מתבצע תהליך של התאמת סביבת העבודה לצרכיו האישיים של העובד. לדוגמה: עובד כבד ראייה ייעזר במסכים גדולים, תוכנות עזר לכבדי ראייה ותאורה מותאמת. עובד כבד שמיעה ייעזר באוזניות מיוחדות, מגבר ייעודי וכ״ו. אנחנו לא אובייקטיבים אבל אפשר להגיד עלינו בוודאות שאנחנו אחד המקומות הנגישים ביותר בארץ. אם לא אנחנו, מי כן?

כאן כדי להישאר כי כאן כדאי להישאר

בדקנו: עובדי Call יכול נשארים לאורך זמן בעבודתם ביחס לתחום המוקדים הטלפונים- תחום בו קשה לשמר עובדים. אחוז התחלופה של עובדי החברה נמוך מאוד ורבים מהם רואים בעבודתם קריירה לכל דבר. אנחנו רואים בעבודתם קריירה לכל דבר. אנחנו רואים בעובדים שלנו את הנכס החשוב ביותר שלנו ולכן שביעות רצונם נמצא אצלנו במעלה הראשונה

עובדי החברה מקודמים וזוכים להטבות בתנאים

עובדי החברה אשר נמצאים מתאימים, עוברים מסלולי פיתוח והכשרה ובכך מתקדמים לתפקידי מטה וניהול שונים בחברה.

עובדים מספרים

דניאל קינן
דניאל קינן
קרא עוד
לעבוד עם המחלה שלי מצריך מעסיק גמיש וכאן מדהימים איתי
מיטל עוקשי
מיטל עוקשי
קרא עוד
הגעתי סגורה וביישנית, האמון והגיבוי מהמנהלים מאפשרים לי לפרוח. פעם ראשונה שאני מרגישה שייכת ומוערכת
ניר פוראי
ניר פוראי
קרא עוד
כל יכול הוא בית חם, אי בודד בים של מעסיקים שלא ראו אותי
לילך שמר
לילך שמר
קרא עוד
ממישהי שתמיד התבישה והסתירה את המגבלה שלה הפכתי למישהי שעומדת מול קבוצות ומשתפת, זה כל כך מעצים
קרולין
קרולין
קרא עוד
בכל יכול לא עושים עניין מהמגבלה שלי, עם הזמן זה אפשר לי להשלים ולאהוב את עצמי כפי שאני
הקודם
הבא

רוצים לקבל שירות Call סנטר, שירות הודעות 24/7 או קורסים של האקדמיה למעסיקים?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם האפשרי