משרות פנויות

נציג/ת שירות לקוחות – שטראוס מים

תיאור התפקיד:

שירות טכני ללקוחות שטראוס מים לתקלות טכניות בתמי 4. במידה ולא הצלחנו להדריך את הלקוח איך לפתור את התקלה, נתאם לו טכנאי שיגיע לביתו ויסייע לו. התפקיד דורש ידע רב אותו תרכשו במהלך הקורס – אל דאגה, אנחנו כאן כדי לסייע להם לרכוש אותו לאט לאט ועם המון סבלנות. בסוף עוד תהיו מומחים!

 

דרישות התפקיד:

  • מיומנויות מחשב טובות – אנחנו עובדים עם כמה מערכות מחשב וכדי שתרגישו בטוחים ונינוחים בעבודה, רצוי שתגיעו עם ניסיון בעבודה עם מחשב כדי להקל על תהליך הלמידה והעבודה.
  • גישה שירותית – נלמד בקורס איך להיות נעימים ואדיבים לכל לקוח באופן שיתבטא גם דרך הטלפון.
  • זיהוי כלל האותיות באנגלית והקלדתן באופן תקין במקלדת.

 

הקורס: שבועיים ימים קורס הכשרה (בשכר), בסיומו מתחילים לעבוד. הקורס מתקיים אצל חברת שטראוס מים באור יהודה.

מיקום העבודה: משה לוי 14 ראשון לציון (ליד קניון הזהב).

משמרות: 4 משמרות בשבוע. משך משמרת 6 – 9 שעות. ניתן לעבוד היקף משרה מלאה, עבודה בימי שישי לסירוגין. המוקד פעיל בין השעות 7.45-17.00

שכר: 30.61 ₪ לשעה + בונוסים יפים + החזרי נסיעות לפי תחב"צ.

נציג/ת שיחות יוצאות – הראל

תיאור המשרה:

שיחות יוצאות ללקוחות המשתייכים לסוכנויות ביטוח המשתפות פעולה עם חברת הראל. מטרת השיחה הינה להציע עבורם בדיקה ללא עלות באתר הר הביטוח של משרד האוצר. במהלך הקורס נלמד את התוכן המקצועי הרלוונטי ואיך אפשר לפנות ללקוח בצורה נעימה שמציגה לו את הצורך שלו. לא לפחד משכנוע, לומדים בקלות איך לעשות זאת?

כישורים נדרשים:

  • מיומנויות מחשב בסיסיות – ניתן להגיע עם ניסיון בשימוש ביתי, ולא בהכרח ניסיון תעסוקתי קודם בעבודה עם מחשב.
  • שרותיות, אדיבות וייצוגיות בטלפון – נלמד בקורס איך להיות נעימים ואדיבים לכל לקוח באופן שיתבטא גם דרך הטלפון.
  • יכולות שכנוע – לא להלחץ! תורת השכנוע זו תורה שלמה ופשוטה ליישום אם רק פועלים לפי הכללים אותם נלמד בקורס. צעד צעד נהפוך אתכם למאסטרים בתחום?
  • מוטיבציה גבוהה לעבודה ונכונות לעבור תהליך למידה – אם תגיעו עם סבלנות מבטיחים לכם שהעבודה בסוף תשתלם.

 

מיקום: משה לוי 14, ראשון לציון (ליד קניון הזהב).

היקף המשרה: ניתן לעבוד בהיקף חלקי עד מלא (4 משמרות בשבוע של 6 שעות עבודה ועד להיקף משרה מלאה). שעות פעילות המוקד 8:45-17:00.

שכר: 30.61 ₪ לשעה + בונוסים + תנאים סוציאליים מלאים + הגנת בונוס.

דגשים נוספים: הקורס מתקיים בחברת כל יכול ואורך כ-10 ימי עבודה (קבלת שכר החל מהיום הראשון של הקורס).

נציג/ת מענה אנושי לעסקים – משרת ערב

שירות לשיחות נכנסות עבור מגוון רחב של בעלי עסקים.
מתן מענה מגוון לכל עסק על פי צרכיו החל מהשארת הודעות ועד לשירות לקוחות בדרגת מורכבות גבוהה יותר. במהלך הקורס נלמד אתכם בסבלנות את המאפיינים של כל בית עסק ומה ההבדלים במענה בין כל אחד מהם.

דרישות התפקיד:

  • יכולת ורבאלית גבוהה – אנחנו נותנים מענה טלפוני למגוון רחב של לקוחות, החל מלקוחות פרטיים ועד לרופאים ועו"דים. לא להלחץ, כולנו בני אדם.
  • יכולת עבודה תחת עומסי לחץ משתנים – מצופה מאיתנו לעבוד ביעילות, עם המון סבלנות ואורך רוח, אפשר לעבור גם ימים שכאלה בהצלחה ועם חיוך על הפנים.
  • יכולת למידה – אנחנו לומדים להכיר מגוון רחב של חברות ועסקים, נסייע לכם לפתח שיטות שיסייעו לכם ללמוד ולהכיר את כולם.
  • יכולת עבודה במערכות מחשב.
  • שרותיות, אדיבות וייצוגיות בטלפון – נלמד בקורס איך להיות נעימים ואדיבים לכל לקוח באופן שיתבטא גם דרך הטלפון.
  • יכולת עבודה ב Excel
  • עברית ברמת שפת אם
  • ערבית / רוסית ברמת שפת אם – יתרון

 

הכשרה: הקורס אורך כשבוע (בשכר) למשך 6 שעות עבודה בכל יום.
מיקום העבודה: משה לוי 14, ראשון לציון (ליד קניון הזהב).
משמרות: 4-5 משמרות בשבוע, אורך משמרת 6-8 שעות עבודה, משמרות צהריים, ערב ושישי לסירוגין.
עבודה מהבית תתאפשר לאחר הכשרה והתמקצעות בתפקיד, לפי שיקול מנהל.
שכר: 30.61 ₪ לשעה + החזרי נסיעות לפי תחב"צ + בונוסים

נציג/ת שירות לקוחות – MAX

תיאור המשרה:

מוקד לשיחות נכנסות שנותן מענה לשלושה עולמות תוכן: הזדהות – זיהוי לקוחות והנחייתם איך להגיע למוקד הרצוי בתוך החברה, שירות לקוחות בתחום ההטבות – מבצעים, הסבר על מימוש ההטבה, פתרון תקלות ושירות לקוחות בתחום גיפט קארד – תווים דיגיטליים ופיזיים (הזמנה, טעינה, הסבר על אופן מימוש). במהלך הקורס נלמד אתכם עם המון סבלנות את כל הידע והכלים שנדרשים לכם.

כישורים נדרשים:

  • מיומנויות מחשב טובות – אנחנו עובדים עם כמה מערכות מחשב וכדי שתרגישו בטוחים ונינוחים בעבודה, רצוי שתגיעו עם ניסיון בעבודה עם מחשב כדי להקל על תהליך הלמידה והעבודה.
  • דייקנות – חשוב שניתן ללקוח את התשובה המדויקת ביותר כדי להעניק את השירות הטוב ביותר.
  • גישה שירותית – נלמד בקורס איך להיות נעימים ואדיבים לכל לקוח באופן שיתבטא גם דרך הטלפון.
  • אסרטיביות – להיות בטוחים במה שאנחנו עושים ולפעול לפי ההנחיות המקצועיות.
  • התמדה – גם אם עברה עלינו משמרת לא פשוטה יום לפני כן, להגיע למשמרת החדשה בזמן ועם רוח רעננה. אנחנו נעשה הכל כדי להנעים את סביבת העבודה שלכם כי ככה זה במשפחה 😊
  • אוריינטציה דיגיטלית – במסגרת העבודה אנחנו מדריכים את הלקוחות כיצד להשתמש ולתפעל את האפליקציה של חברת MAX, ולכן כדאי שתכירו איך מורידים ומשתמשים באופן בסיסי באפליקציות.

 

מיקום: דרך בן גוריון 9, רמת גן.

היקף המשרה: המוקד עובד בימי ראשון – חמישי, שעות הפעילות בין 8:00-16:00. ניתן לעבוד בין 4-5 משמרות בשבוע, מינימום של 6 שעות עבודה במשמרות של 8:10-14:30 / 9:45-16:00 (ניתן לעבוד גם בהיקף משרה מלאה).

שכר: 30.61 ₪ לשעה + עליית שכר אחרי שנה + תנאים סוציאליים מלאים + בונוסים יפים מאוד.

דגשים נוספים: ארוחות צהריים מסובסדות וארוחות עשר.

רוצה לעבוד ב Call יכול?

יש למלא את הטופס הזה ונחזור אליך עם כל הפרטים!

נשמח לדעת איך הגעת אלינו

הגשת מועמדות לעבודה ב Call יכול

נא מלאו את הפרטים הבאים

נשמח לדעת איך הגעת אלינו