משרות פנויות

נציג/ת שירות לקוחות – MAX

מוקד שיחות נכנסות למענה בזיהוי לקוחות, שירות על הטבות מבצעים, הסבר על מימוש ההטבה, פתרון תקלות , וגיפט קארד (הזמנה, טעינה, מימוש). הכשרה יסודית תינתן בקורס.

דרישות:
• שליטה במחשב – עבודה עם מערכות.
• דייקנות ושירותיות – מתן תשובות מדויקות ואדיבות.
• אסרטיביות והתמדה – עבודה לפי נהלים והגעה סדירה.
• אוריינטציה דיגיטלית – הכוונת לקוחות באפליקציה.

פרטי המשרה:
• מיקום: רמת גן.
• היקף: א’-ה’, 8:00-16:00, מינימום 6 שעות למשמרת.
• שכר: 32.30 ₪ לשעה + העלאה שנתית + בונוסים.
• הטבות: ארוחות מסובסדות.

נציג/ת יצירת קשר – הראל

יצירת קשר ללקוחות חברת הראל. מטרת השיחה הינה להציע עבורם בדיקה בחינם לתיק הביטוחי. במהלך הקורס נלמד את התוכן המקצועי הרלוונטי ואיך אפשר לפנות ללקוח בצורה נעימה שמציגה לו את הצורך שלו.

כישורים נדרשים:
מיומנויות מחשב בסיסיות – ניתן להגיע עם ניסיון בשימוש ביתי, ולא בהכרח ניסיון תעסוקתי קודם בעבודה עם מחשב.
אדיבות וייצוגיות בטלפון – נלמד בקורס איך להיות נעימים ואדיבים לכל לקוח באופן שיתבטא גם דרך הטלפון.
מוטיבציה גבוהה לעבודה ונכונות לעבור תהליך למידה – אם תגיעו עם סבלנות מבטיחים לכם שהעבודה בסוף תשתלם.

מיקום: משה לוי 14, ראשון לציון (ליד קניון הזהב).
היקף המשרה: ניתן לעבוד בהיקף חלקי עד מלא.

נציג/ת שירות לקוחות – שטראוס מים

אנחנו מגייסים נציגי/ות שירות לקוחות בעלי רצון לעזור ולספק חווית שירות טובה ללקוח.
אנו נספק לכם הכשרה מקיפה שתהפוך אתכם למומחים ומומחות בתחום.

דרישות התפקיד:

  • מיומנויות מחשב טובות – אנחנו עובדים עם כמה מערכות מחשב וכדי שתרגישו בטוחים ונינוחים בעבודה, רצוי שתגיעו עם ניסיון בעבודה עם מחשב כדי להקל על תהליך הלמידה והעבודה.
  • גישה שירותית – נלמד בקורס איך להיות נעימים ואדיבים לכל לקוח באופן שיתבטא גם דרך הטלפון.
  • זיהוי כלל האותיות באנגלית והקלדתן באופן תקין במקלדת.

 

מיקום העבודה: משה לוי 14 ראשון לציון (ליד קניון הזהב).
משמרות: ניתן לעבוד בהיקף חלקי עד מלא

רוצה לעבוד ב Call יכול?

יש למלא את הטופס הזה ונחזור אליך עם כל הפרטים!

נשמח לדעת איך הגעת אלינו

הגשת מועמדות לעבודה ב Call יכול

נא מלאו את הפרטים הבאים

נשמח לדעת איך הגעת אלינו