שירותי Call יכול

מרכז לימודים חדשני בתחום תעסוקת אנשים עם מוגבלות

במסגרת המשימה החברתית של Call יכול, השקנו את האקדמיה למעסיקים במטרה להעביר את מודל 'חיבורים' לפונקציות הרלוונטיות בחברות ובארגונים השונים (משאבי אנוש, גיוס, מנהלים ישירים ומנהלי אחריות חברתית), בארץ ובעולם. החזון שלנו: ככל שיהיה יותר ידע וניסיון פרקטיים בשוק התעסוקה, כך יותר ויותר אנשים עם מוגבלויות ימצאו עבודה.

קורסים והדרכות

למה לבחור דווקא באקדמיה למעסיקים של Call יכול? ובמה אנחנו שונים מקורסים אחרים בשוק?

ניסיון Call יכול

מציעה מגוון עשיר ומעניין של קורסים ייחודיים המבוססים על שנים של ניסיון מעשי באיתור, מיון, גיוס וניהול של אנשים עם מוגבלויות בהעסקה ישירה.

מודל Call יכול

מפעילה מודל מבוסס מחקר: (מודל חיבורים- Links) המאפשר להביא אנשים עם מוגבלות חמורה ללא רקע תעסוקתי, לפריון רגיל, תמורת שכר רגיל, בשוק החופשי.

וותק

ל-Call יכול יש 12 שנות ניסיון, במהלכם עבדו בחברה והגיעו לפריון רגיל מעל ל-1,000 עובדים עם מגוון עצום של מוגבלויות, בכל הרמות והדרגים בחברה.

הכרה

החברה ומודל ההפעלה זוכים להכרה רחבה בארץ ובעולם בקרב האקדמיה, ארגונים חברתיים ואנשי מקצוע.

עובדי Call יכול משתתפים בהדרכות

האקדמיה שלנו מציעה חבילה ייחודית ביותר: לצד הבנה תיאורטית של מודל ״חיבורים״ (links), אנו מעניקים חווית למידה פעילה בהשתתפות עובדי Call יכול אשר לוקחים חלק פעיל בתוכניות ההדרכה והקורסים. בכך, הם מאפשרים למשתתפים התנסויות ותרגולים מול אנשים עם מוגבלויות.

גם מנהלים ואנשי סגל לוקחים חלק

האקדמיה למעסיקים של Call יכול הופכת למרכז הלימודי היחיד בארץ (יתכן שגם בעולם!) בו ניתן ללמוד מאנשים שעוסקים הלכה למעשה, יום יום, בניהול של אנשים עם מוגבלויות. אנשי סגל של כל יכול, חלקם גם עם מוגבלות, משתתפים בהדרכות גם הם לעומת מקומות אחרים בהם ההדרכה היא ע”י אנשי מקצוע שבפועל מעולם לא ניהלו אנשים עם מוגבלות בעצמם.

לקוחות מספרים

רוצים לקבל שירות Call סנטר, שירות הודעות 24/7 או קורסים של האקדמיה למעסיקים?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם האפשרי