שירותי Call יכול

סדנת "שירות נגיש"

הדרכה המחויבת על פי “תקנות נגישות השירות במקומות ציבוריים” ומשלבת אמצעי הדרכה מגוונים, מודפסים ודיגיטליים, ומפגש בלתי אמצעי עם אנשים עם מוגבלויות מגוונות

מהות הסדנה

להעביר לאנשי הארגון את הידע, הכלים והמיומנויות הנדרשים על מנת לתת שירות נגיש לאנשים עם מוגבלות ולבצע שינוי עמדה כלפי אנשים עם מוגבלות

לוקיישן

משרדי Call יכול בראשל״צ / משרדי הלקוח / זום

תכנים מרכזיים

מבוא קצר והצגת הרקע לתקנות “התאמות נגישות לשירות”

“תרגיש את זה”: תרגול חוויתי ולימודי של המשתתפים בכניסה לנעליו של אדם עם מוגבלות

״שווים״: מפגש מעצים ובגובה העיניים עם עובדים המתמודדים עם מוגבלות. מפגש שמפזר חששות, מעלים סטיגמות ומייצר חיבור רגשי

הצגת מיומנויות השירות הנגיש על פי סוגי המוגבלויות

הצגת סרטונים המסייעים לחזק את התחושות והמסרים של הסדנה

עדות מגוף ראשון: עובד חברת Call יכול במפגש של שאלות ותשובות

רוצים להרשם לאחד מהקורסים של האקדמיה למעסיקים?

השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם האפשרי